۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۳۵
رئيس شبکه بهداشت درمان شهرستان فارسان:

شناسايي کل بيماران اختلالات روان‌پزشکي در شهرستان فارسان

رئيس شبکه بهداشت درمان شهرستان فارسان از شناسايي کل بيماران اختلالات روان‌پزشکي در اين شهرستان خبر داد.
شناسايي کل بيماران اختلالات روان‌پزشکي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري پيرغار، دکتر مجيد فاضلي در همايش فعالان عرصه سلامت که در رابطه با افسردگي و زندگي سالم توام با شادي  اظهار کرد: افسردگي نه‌تنها در سلامت جسمي و رواني افراد بلکه در اطرافيان آنها نيز تاثير گذاشته و سازگاري با خود، جامعه، محيط، انتقادپذيري، عکس‌العمل در برابر حوادث را دچار مشکل مي‌کند.

وي اضافه کرد: ورزش منظم، روابط سالم، مثبت انديشي، هم کلامي با ديگران و ساده زيستي کمک شاياني به درمان افسردگي مي کند.

فاضلي با اشاره به شيوع کمتر مشکل افسردگي در ايران در مقايسه با ديگر کشورها گفت: ارتباط و تعامل بالا در خانواده ها، احترام به سالمندان، همسايه، بزرگترها و پدر و مادرها، مواردي است که در کاهش ميزان ابتلا به افسردگي در ايرانيان موثر بوده است.

وي در ادامه افزود: در سال گذشته باتوجه به طرح تحول سلامت توانستيم  پنج نفر روانشناس باليني را جذب و با توجه به جذب روانشناسان توانستيم پيشرفت بسيار خوبي نسبت به شناسايي و غربالگري افسردگي داشته باشيم.

وي تصريح کرد: با توجه به جذب روانشناسان  نسبت به غربالگري و شناسايي بيماران و رانپزشکي و افسردگي و درمان آنها اقدامات قابل توجهي صورت گرفته ازجمله شناسايي 3 هزار و 184 نفر بيماران اختلالات رواني و 2 هزار و 80 نفر بيماران  اختلالات افسردگي  و درمان 411 نفر  از بيماران افسردگي که جاي بسي خرسندي دارد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۶:۵۸

15 Jan 2020