۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۰۶۳۵
عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در اردل:

منتظر غرب ماندن يعني پذیرش شکست/ ايران را بايد خودمان آباد کنيم

عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در اردل گفت: ايران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس عالي‌ترين خلوص را در عالم بشريت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم بايد همانند آن دوران جلوي دشمن بايستيم و براي آبادني ملتمان از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.
منتظر غرب ماندن يعني پذیرش شکست/ ايران را بايد خودمان آباد کنيم
دکتر خداداد خدادادي عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در جلسه‌ درس خارج از فقه گفت: مقام معظم رهبري در اين جلسه الگوي مسئولين نظام را حضرت علي (ع) معرفي کرد.

خدادادي افزود: رهبر انقلاب اسلامي در اين جلسه از مسئولين خواست در تمام مباحث با مردم شفاف سخن بگويند و همانند مولايمان اميرالمومنين (ع) در تمام کارهايمان با مردم شفاف باشيم.

وي با بيان اينکه برخي از مسئولين امروز براي اينکه ايران اسلامي پيشرفت کند منتظر وعده‌هاي دروغين غربي‌ها نشستند افزود: ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس عالي‌ترين خلوص را در عالم بشريت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم بايد همانند آن دوران جلوي دشمن بايستيم و براي آبادني ملتمان از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه به فکر غرب بودن يعني شکست را پذيرفتن بیان داشت: در خارج، جاي براي ما ايراني‌ها نيست و کسي براي حل مشکلات ما قدمي برنمي‌دارد پس مسئولان بايد با همت و تلاش درصدد حل مشکلات برآيند و دل در گرو خارجيان نداشته باشند.

خدادادي خاطرنشان کرد: مشکلات در کشور زياد است و کسي منکر سختي‌ها و گرفتاري‌ها نيست اما همه مشقت‌ها در سايه اطمينان به خود قابل حل است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۵۶

27 Dec 2019