۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۵۸۴۸
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اظهارکرد:

ضرورت ورود بخش خصوصی در نظارت بر طباخی ها واماکن عمومی

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۵ رستوران، کبابی و طباخی غذا در استان وجود دارد که نظارت بر آن‌ها توسط تعداد کم نیروهای اداری امکان‌پذیر نیست و لازمه آن استفاده از بخش خصوصی است.
ضرورت ورود بخش خصوصی در نظارت بر طباخی ها واماکن عمومی
عبدالمحمد نجاتی مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با بیان اینکه مردم به اعتبار نظارت‌های دامپزشکی از غذای رستوران‌ها و طباخی‌ها استفاده می‌کنند اظهار کرد: حضور مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی جهت نظارت بر رستوران‌ها، طباخی‌ها، کبابی‌ها و ... در چهارمحال و بختیاری با توجه به افزایش تعداد این اماکن لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۵ رستوران، کبابی و طباخی غذا در استان وجود دارد که نظارت بر آن‌ها توسط تعداد کم نیروهای اداری امکان‌پذیر نیست و لازمه آن استفاده از بخش خصوصی است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اداره‌کل دامپزشکی همانند سال‌های گذشته نظارت‌های حاکمیتی خود را انجام می‌دهد، گفت: به دلیل اینکه تعداد مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی زیاد و تعداد نیرو کم است مجبور به استفاده از بخش خصوصی هستیم

وی افزود: باید برای هر چند واحد یک نفر دامپزشک نظارت بهداشتی دامپزشکی داشته باشند و اداره کل نیز بر عملکرد واحدها و مسؤول فنی واحدها نظارت کند.

نجاتی از مردم خواست به کمک دامپزشکی بیایند و در صورتی که مورد غیربهداشتی در واحدهای عرضه مشاهده کردند اداره‌کل دامپزشکی استان را با شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا شبکه دامپزشکی محل خود را مطلع کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۶:۴۶

31 Dec 2019