۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۶۸۵۷

ایجاد اشتغال برای قشر فعال کشور اولویت اول دولت منتخب باشد

امام جمعه اردل گفت: ایجاد اشتغال برای نسل جوان و به ویژه برای افراد تحصیلکرده در اولویت اول دولت یازدهم باشد.
ایجاد اشتغال برای قشر فعال کشور اولویت اول دولت منتخب باشد
حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به زودی دولت جدید آغاز به کار می‎کند و این می‎طلبد تا با برنامه‌ریزی و شناسایی نیازهای کشور در راستای رشد و تعالی بیش از پیش نظام گام برداشته شود.

وی با اشاره به اولویت‌های دولت یازدهم، افزود: توجه به مشکلات و مسائل معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری باید در راس برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد.

سلمان‌پور ادامه داد: بالا بردن ارزش پول ملی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد کشور و ایجاد زیرساخت مناسب فرهنگی از دیگر این اولویت‌هاست.

امام جمعه اردل با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: به نظر می‎رسد دولت و مجلس باید با تعامل و هم‎فکری لازم تمیهدات لازم را برای تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی قشر ضعیف و کم درآمد جامعه در ماه مبارک رمضان بیندیشند.

سلمان‌پور، ایجاد شغل برای قشر جوان و تحصیلکرده کشور را از دیگر اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد و گفت: مردم کشور با تحقق حماسه سیاسی برای دیگر شان و جایگاه والای خود را به مسئولان نشان دادند و الان زمان تحقق وعده‌های دولت و مسئولان به خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

وی بر ضرورت رونق‎بخشی به بخش خصوصی و تشکیل تعاونی‌ها تاکید کرد و افزود: با استناد به قرآن کریم باید فرهنگ تعاونی را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوان از این طریق بخشی از مشکل بیکاری را برطرف کرد.

سلمان‌پور با تاکید بر شناسایی استعدادها و نیروهای کارآمد کشور تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروه ویژه در هر شهرستانی نیروهای توانمند و کارآمد را جذب و با ارائه تسهیلات لازم به آن‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای آن‌ها را فراهم کرد.

امام جمعه اردل خاطرنشان کرد: اگر دولت منتخب بتواند اشتغال لازم را برای جوانان ایجاد کند بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور برطرف می‎شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۳۹

1 Feb 2020