کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد اشتغال برای قشر فعال کشور اولویت اول دولت منتخب باشد

11 تير 1392 ساعت 12:35

امام جمعه اردل گفت: ایجاد اشتغال برای نسل جوان و به ویژه برای افراد تحصیلکرده در اولویت اول دولت یازدهم باشد.


حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به زودی دولت جدید آغاز به کار می‎کند و این می‎طلبد تا با برنامه‌ریزی و شناسایی نیازهای کشور در راستای رشد و تعالی بیش از پیش نظام گام برداشته شود.

وی با اشاره به اولویت‌های دولت یازدهم، افزود: توجه به مشکلات و مسائل معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری باید در راس برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد.

سلمان‌پور ادامه داد: بالا بردن ارزش پول ملی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد کشور و ایجاد زیرساخت مناسب فرهنگی از دیگر این اولویت‌هاست.

امام جمعه اردل با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: به نظر می‎رسد دولت و مجلس باید با تعامل و هم‎فکری لازم تمیهدات لازم را برای تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی قشر ضعیف و کم درآمد جامعه در ماه مبارک رمضان بیندیشند.

سلمان‌پور، ایجاد شغل برای قشر جوان و تحصیلکرده کشور را از دیگر اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد و گفت: مردم کشور با تحقق حماسه سیاسی برای دیگر شان و جایگاه والای خود را به مسئولان نشان دادند و الان زمان تحقق وعده‌های دولت و مسئولان به خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

وی بر ضرورت رونق‎بخشی به بخش خصوصی و تشکیل تعاونی‌ها تاکید کرد و افزود: با استناد به قرآن کریم باید فرهنگ تعاونی را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوان از این طریق بخشی از مشکل بیکاری را برطرف کرد.

سلمان‌پور با تاکید بر شناسایی استعدادها و نیروهای کارآمد کشور تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروه ویژه در هر شهرستانی نیروهای توانمند و کارآمد را جذب و با ارائه تسهیلات لازم به آن‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای آن‌ها را فراهم کرد.

امام جمعه اردل خاطرنشان کرد: اگر دولت منتخب بتواند اشتغال لازم را برای جوانان ایجاد کند بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور برطرف می‎شود.


کد مطلب: 6857

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/6857/ایجاد-اشتغال-قشر-فعال-کشور-اولویت-اول-دولت-منتخب-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir