۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۶۵۸۷

25 هزار نفر برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند

 25 هزار نفر برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند
یزدان جلالی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه به صورت مشترک برگزار می‎شود و ما در این روز شاهد تحقق حماسه بزرگی از سوی مردم خواهیم بود.
وی از ثبت نهایی 4 هزار و 114 کاندیدا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 156 نفر انصراف دادند و صلاخیت 102 نفر احراز شد.
جلالی با بیان اینکه فرایند رسیدگی به تایید صلاحیت‌ها تا 12 خرداد ماه ادامه دارد، تصریح کرد: این در حالی است که از 16 خرداد به مدت یک هفته تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می‎شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تنها در شهر شهرکرد اعضای اصلی شورا متشکل از 11 نفر است و در یک شهر نه نفر، در 30 شهر، پنج نفر و در چهار شهر استان، هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‎شوند.
جلالی در ادامه از استقرار 862 شعبه اخذ رای دراین استان خبر داد و گفت: این در حالی است که در 95 شعبه اخذ رای فقط انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‎شود.
وی خاطرنشان کرد: 25 هزار نیروی انسانی نیز مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند و این آمار نسبت به دوره‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است.
انتهای پیام/  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۹:۴۷

29 Dec 2019