۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۰۳۶۶
سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان خبر داد:

کشت 10 هکتاري گل محمدي در شهرستان فارسان

سرپرست فرمانداري فارسان ازکشت 10 هکتاري گل محمدي در حاشيه شهرها شهرستان خبر داد و افزود: اين برنامه يکي ديگر از برنامه‌هاي در دستور کار در جهت اقتصاد مقاومتي است.
کشت 10 هکتاري گل محمدي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري در جلسه اقتصاد مقاومتي گفت: 16 طرح کشاوزي در اين شهرستان با اعتبار 23 ميليارد تومان به بانک معرفي شدند.

وي در ادامه از کشت 10 هکتاري گل محمدي در حاشيه شهرها شهرستان خبر داد و افزود: اين برنامه يکي ديگر از برنامه‌هاي در دستور کار در جهت اقتصاد مقاومتي است.

طاهري با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» گفت: اگر به سنوات اخير دقت کنيم در 80 درصد نام‌گذاري‌هاي چند سال اخير از طرف مقام معظم رهبري «اقتصاد» يکي از اجزاي اصلي شعار سال بوده که اين نشان‌دهنده دغدغه ايشان به موضوعات اقتصادي و معيشتي مردم است.

وي با اشاره به اينکه مردم ما شايستگي هرگونه خدمتي را دارند افزود: در زمينه داخلي و خارجي مشکلاتي اقتصادي وجود داشته که آن‌گونه که بايد اين مشکلات رفع نشده بنابراين پسوند (اقدام و عمل) در شعار سال 95 دغدغه مقام معظم رهبري در اين زمينه را نشان مي‌دهد.

فرماندار فارسان عنوان کرد: شعار اقتصادي مقاومتي دو رکن اصلي دارد که آن درون‌زا و برون‌گرا بودن يک اقدام عملي است بنابراين با نامه، بخش‌نامه، و طراحي تئوريک نمي‌توانيم به نتيجه برسيم چراکه اقتصاد مقاومتي بيش‌تر از مباني تئوريک نيازمند عملياتي شدن است.

وي خاطرنشان کرد: اميدواريم با نام‌گذاري سال 95 از سوي مقام معظم رهبري و گشايشي که در سطح بين‌المللي رخ داد، همه دولت‌مردان بتوانند در زمينه عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي در حوزه‌هاي مختلف قدم بردارند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۰۴

29 Dec 2019