۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۳۴۲۶
فرمانده سپاه ناحيه بروجن خبر داد

چهار شهيد گمنام در شهرستان بروجن تشييع و تدفين مي شوند

فرمانده سپاه بروجن از تشييع و تدفين چهار شهيد گمنام در شهرهاي فرادنبه و گندمان اين شهرستان خبر داد.
چهار شهيد گمنام در شهرستان بروجن تشييع و تدفين مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: چهار شهيد گمنام همزمان با ايام فاطميه در شهر فرادنبه و گندمان تشييع و تدفين مي شوند.

کيهاني با بيان اين که دو شهيد گمنام در تپه نور (قزل گريش) فرادنبه به خاک سپرده مي شوند، گفت: دو شهيد ديگر در يادمان شهدا جنب حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع)شهر گندمان آرام مي گيرند.

وي با بيان اين که مراسم استقبال از مسافران بي نشان ساعت ۱۵:۳۰ دقيقه عصر روز چهارشنبه يازدهم اسفند از ميدان بسيج بروجن تا گلزار شهدا انجام مي شود، گفت: پس از مراسم استقبال، شهداي گمنام تا حسينيه ثارالله سپاه بروجن تشييع مي شوند.

کيهاني با اشاره به اين که پس از برگزاري مراسم تشييع دو شهيد به شهرهاي مورد نظر منتقل مي شوند، بیان داشت: مراسم وداع با شهدا چهارشنبه شب با حضور دو شهيد گمنام در حسينيه ثارالله بروجن برگزار مي شود و پس از اتمام مراسم به شهرهاي مورد نظر منتقل مي شوند.

فرمانده سپاه بروجن گفت: پيکر مطهر چهار شهيد گمنام به شهرهاي فرادنبه و گندمان براي برگزاري مراسم وداع، تشييع و تدفين منتقل مي شوند.

کيهاني افزود: مراسم تشييع و خاکسپاري چهار شهيد گمنام روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در فرادنبه و گندمان برگزار مي شود.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: ترويج و نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت مهم‌ترين نياز امروز جامعه براي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان است.

کيهاني گفت: انجام اقدامات مختلف در راستاي معرفي شهدا و بيان ايثار و از خودگذشتگي شهدا به منظور آشنا شدن نسل جوان امري ضروري است.

وي با بيان اينکه ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي براي دفاع از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب شهداي زيادي را تقديم کردند، گفت: از تمامي مردم شهرستان بروجن دعوت مي کنيم در اين مراسم حضور يابند تا ياد و نام خاطره شهدا را پاس و گوشه‌اي از زحمات آنها را اجر بداريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۲:۵۰

20 Jan 2020