۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۳۲۴۶
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

تحریم ها و تهدیدها در طول تاریخ منجر به وحدت و همدلی بیشتر ملت شده است/ حفظ عوامل ماندگاری انقلاب گزینه های مضحک روی میز را بی اثر می کند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: دولتمردان و ملت ما باید سعی کنند دین را که عامل پیشرفت است و اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را که ارکان ماندگاری انقلابند، با همه وجود حفظ کنند.
تحریم ها و تهدیدها در طول تاریخ منجر به وحدت و همدلی بیشتر ملت شده است/ حفظ عوامل ماندگاری انقلاب گزینه های مضحک روی میز را بی اثر می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگ زرین دیگری به افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی افزوده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند، گفت: باتوجه به تحریم های جدیدی که دشمنان بعد از حضور هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند، به نظر می رسد باید نکات مهمی به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مدیریت جدید تفهیم کنیم.

تحریم ها و تهدیدها در طول تاریخ منجر به وحدت و همدلی بیشتر ملت شده است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: تحریم های جدید شعارهای توخالی و طناب پوسیده ای است که ۳۸ سال تجربه کرده ایم و دشمنان باید بدانند این مسائل نه تنها هیچگاه در روحیه و اقتدار ملت ایران اثرگذار نخواهد بود بلکه رشد کشور ما در عرصه علمی، فرهنگی و بخش های مختلف دیگر، در دوران تحریم های سخت و سنگین و به تعبیر خودشان فلج کننده بوده است.

وی ابراز کرد: نکته مهم دیگر اینکه زبان تهدید و تحریم در طول تاریخ انقلاب معمولا به وحدت، همدلی، ایستادگی ومقاومت بیشتر ملت منجر شده است لذا آمریکا بداند هرگاه تهدید کرده یا تحریم جدیدی وضع نموده اند، ولایتمداری و همدلی ملت بیشتر شده است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی اظهار داشت: باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تحریم های جدید برگ دیگری به ورق های سیاه استکبار جهانی اضافه می کند و نشان دهنده خُبث باطنی وشعارهای توخالی دفاع از حقوق بشر است.

اعتماد به منفعت طلبان در جهان خواری وذلت در پی دارد

این مقام مسئول با بیان اینکه باید به دوستداران انقلاب نیز چند نکته را یادآور شویم، عنوان کرد: قرآن کریم در آیات ۶۷ تا ۷۱ سوره بقره می فرماید مبادا برای تنوع طلبی به پستی ها گرایش یابید که دچار ذلت، نیاز و خواری می شوید لذا باید بدانیم توجه بیش از حد به نظام استکبار و اعتماد به آن این پیامدها را دارد.

وی افزود: همچنین درآیه ۸۵ همین سوره مبارکه می فرماید با کسانی پیمان نبندید که تنها به بخشی از قوانین جهان که به نفعشان است پایبندند و آنچه به ضرر آنهاست، انکار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی تاکید کرد: تدبر در آیات قرآن به ما می فهماند نباید با کسانی که منفعت طلب هستند و تنها به نفع شخصی خود را توجه می کنند، اعتماد و اتکا کنیم.

حفظ دین و عوامل ماندگاری انقلاب تحریم ها و گزینه های مضحک روی میز را بی اثر می کند

وی اذعان داشت: نکته قابل توجه دیگر اینکه با توجه به آیه ۱۰۹ سوره بقره، معمولا دشمنان دین نسبت به موفقیت های مؤمنین حسادت می کنند و آرزو دارند هرطور شده آنها را از دین که عامل موفقیت است، جدا کند؛ لذا دولتمردان و ملت ما باید سعی کنند دین را که عامل پیشرفت است و اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را که ارکان ماندگاری انقلابند، با همه وجود حفظ کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: اگر با تمام وجود عوامل ماندگاری انقلاب را حفظ کنیم، قطعاً تحریم های جدید و گزینه های مضحکی که هر از گاهی با تهدید روی میز می گذارند، هرگز اثری نخواهد داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۱۸

9 Jan 2020