۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۲۶۲۷۰
امام جمعه شهر سامان /

مسئولان کشور نبايد اجازه دهند، روزنه اميدي براي دشمن ايجاد شود

امام جمعه شهر سامان گفت: مردم ما هوشيار هستند و گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند و برمسئولان کشور در تمامي سطوح واجب است نگذارند روزنه اميدي براي دشمن ايجاد بشود.
مسئولان کشور نبايد اجازه دهند، روزنه اميدي براي دشمن ايجاد شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه با دعوت نمازگران به تقوا الهي با اشاره به تولد حضرت مسيح ، اظهار داشت: حضرت مسيح حامي مظلوم بود و با ظالم مبارزه مي کرد، و کساني که خود را پيرو مسيح مي دانند نيز بايد حامي مظلوم باشند.

ملک پور با بيان اينکه پيروان مسيح هم در خدمت ابر قدرت ها بودند و در مقبال ظلم سکوت کرده اند، اذعان داشت : دنيا، دنيا عجيبي شده است سال ها کشور ايران را تحريم کردند، بهانه تراشي کردند، پرونده تشکيل دادند، قطع نامه هاي ظالمانه صادر کردند خسارت فروان مادي و معنوي به کشور و ملت ايران وارد کردند، اما ملت و مردم ايران مقاومت کردند و در مقابل استکبار ايستادگي کردن و تسليم استکبار نشدند.

ملک پور با بيان اينکه نمونه اي از بهانه تراشي هاي امريکا و کشور هاي اروپايي بر عليه ايران بسته شدن پرونده pmd و بي خاصيت شدن قطع نامه هاي سازمان ملل بوده است، بيان داشت: کافي است ملت ها بر حقوق مسلم خوشان پافشاري داشته باشند .

وي با اشاره بر اينکه حالا با پايان عمر قطع نامه ها و بسته شدن pmd ، آنچه ذهن مردم و دوستداران انقلاب را مشغول مي کند اين است که آيا طرف مقابل هم بدون عذر و بهانه تراشي به تعهداتش که تمامي تحريم ها که هدف اصلي مذاکرات بود قدمي بر مي دارد يا نه؟ يا به سراغ بهانه هاي واهي ديگري مي رود، بيان داشت: آنچه تجربه نشان داده است اين است که اميدي به بهتر شدن اوضاع در پسابرجام نيست چرا که ماهيت و هويت جريان هاي ظالمانه تغيير نمي کند.

امام جمعه سامان با بيان اينکه در پي مذاکرات قرار بود که تحريم ها برداشته شود و رئيس جمهور امريکا تحريم پس از برجام را بر عيله ايران امضاء کرد و محدوديت ويزايي براي سفر به ايران براي شهروندان ۳۸ کشور اروپايي و امريکا ايجاد کرده است، بيان داشت: اين اقدامات امريکا عليه ايران يعني برگشت غير مستقيم تحريم ها بر ملت ايران و نقض برجام است.

ملک پور با بيان اينکه اقدام ديگرآن ها عليه حزب الله لبنان و در تنگنا قرار دادن لبنان بوده و حزب الله لبنان را گروه تروريستي مي نامند و حاميان حزب الله لبنان بايد مجازات شوند ،تصريح کرد: در نتیجه ايران به عنوان هدف اصلي، در صورت حمايت از حزب الله لبنان بايد با تحريم هاي جديدي مواجعه شود.

ملک پور با اشاره بر اينکه بايد دولت مردان برخورد قاطع با اقدامات کنگره امريکا داشته باشند، اذعان داشت: چگونه است که بايد نقد برجام تعطيل شود اما نقض برجام اشکال نداشته باشد؛ وعده هايي شفاهي و کتبي افراد بي ارزش را نبايد خوش باورانه قبول کنيم.

وي با بيان اينکه هفتم دي ماه روز تشکيل نهضت سواد آموزي و روز سواد آموزي است ، بيان داشت: تاکيد دين مبين اسلام تعليم و تربيت است و اسلام دين آگاهي و بيداري و روشن گري است و همه ما نسبت به از بين بردن بي سوادي بايد بسيج شويم .

ملک پور با بيان اينکه مناسبت ديگر اين هفته چهارشنبه ۹ دي ماه سالروز حماسه مردم ايران در برابر فتنه ۸۸ و روز بصيرت و ميثاق با ولايت است ، اذعان داشت: هميشه در مقابل اسلام، فتنه و فتنه گر وجود داشته و بيشترين فتنه ها در زمان امير المومنين بوده و در اين وضعيت تشخيص هم سخت است .

وي با اشاره بيان اينکه تشخيص براي مردم بسيار مشکل بوده که حضرت علي برحق است يا معاويه و علت آن نيز تبليغات گسترده اي بود که بر عليه امير المومنين مي شد، خاط نشان کرد: ديدگاه هاي آن روز ديدگاهي قوي نبود، مردم بصير نبودند، اندک جماعتي بصيرت داشتند و افرادی که در مقابل امير المومنين بسيار اندک بودند.

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه در انقلاب اسلامي ما نيز فتنه ها و حوادث زيادي عليه انقلاب وجود که در ابعاد مختلف تکرار شده است، بيان داشت: مردم ما بصير و آگاه هستند برخلاف دوران حضرت علي (ع) که مرم بصيرت و آگاهي نداشتند.

ملک پور با بيان اينکه در فتنه ۸۸ ، بصيرت ، بينايي، هوشياري ، وفاداري ، تعهد مردم نسبت به امام و انقلاب و رهبر انقلاب و شهداء حماسه اي عظيم ۹ دي را به وجود آورد، عنوان کرد: از زماني که جريان فتنه در روز جهاني قدس و ۱۳ آبان ۸۸ فتنه گران آمدند بر شعار آمريکا و مرگ بر اسرائيل ضرب در کشيدند و اقدام به سر دادن شعار انحرافي کردند و به مقدسات اهانت کردند و به امام راحل و امام حسين (ع) اهانت کردند؛ دل مردم را فتنه گران خون کردند.

وي اذعان داشت: سران فتنه اين افراد را مردمان خداجو خوانند که خسارت مادي و معنوي زيادي را بر کشور وارد کردند و امريکا و سفارت خانه هاي غربي از سران فتنه حمايت کردند.

امام جمعه سامان با بيان اينکه امريکا و کشور هاي غربي فکر مي کردند با فشار و تحريم مي توانند شرايط بي ثبات را در کشور ايجاد کنند؛ اذعان داشت: اين خط نشاني است براي آنهايي که توهم دارند که مي توانند در انتخابات پيش رو اسفند ماه سال جاري مي خواهند با بهره گيري از ايجاد اختلاف بين جريان هاي سياسي و حمله به نهادهاي تاثير گذار مثل شوراي نگهبان، شوراي رهبري را مطرح کنند  اما مردم ما بسيار هوشيار هستند.

حجت الاسلام و المسلمين ملک پور با اشاره بر اينکه مردم ما هوشيار هستند و گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند و بر مسئولان کشور در تمامي سطوح واجب است نگذارند روزنه اميدي براي دشمن ايجاد بشود، تصريح کرد:  بايد رفتار هاي در شان نظام اسلامي در تقويت اقتدار جايگاه ايران و اسلامي داشته باشند تا سعادت دنيا و آخرت را نصيب خودشان نمايند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۵۷

27 Dec 2019