:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برگزاري دوره‌هاي اشتغال‌زايي و کارآفريني در شهر بن | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۹۶۱۹
معاون موسسه پويادستان شهر بن خبر داد؛

برگزاري دوره‌هاي اشتغال‌زايي و کارآفريني در شهر بن

معاون موسسه پويادستان شهر بن گفت: باتوجه به برگزاري چندين دوره موفق در سال‌هاي گذشته و در راستاي اقتصاد مقاومتي و اجراي فرامين مقام معظم رهبري در سال ۹۵ اين موسسه نسبت به برگزاري دوره‌هاي مهارت‌افزايي و توانمندسازي اقدام نموده است.
برگزاري دوره‌هاي اشتغال‌زايي و کارآفريني در شهر بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ صادق رياحي معاون موسسه پويا دستان شهر بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: باتوجه به برگزاري چندين دوره موفق در سال‌هاي گذشته و در راستاي اقتصاد مقاومتي و اجراي فرامين مقام معظم رهبري در سال ۹۵ اين موسسه نسبت به برگزاري دوره‌هاي مهارت‌افزايي و توانمندسازي اقدام نموده است.

وي تصریح کرد: باتوجه به اهداف و رويکرد اين موسسه در خصوص اشتغال‌زايي و کارآفريني و عدم وجود سازمان‌هاي آموزش‌دهنده فني و حرفه‌اي در سطح شهرستان، اين موسسه با پيگيري‌هاي لازم و تعامل با سازمان فني و حرفه‌اي زمينه برگزاري اين دروه‌ها را در سطح شهر فراهم نموده است.

رياحي افزود: اين دوره‌ها در رشته‌هاي طب سنتي، پرورش گياهان دارويي، قلاب‌بافي و چرم‌دوزي، کمک‌هاي اوليه، تابلوفرش، تراريوم تزئين حنا با هزينه ناچيز در سطح شهر بن برگزار خواهند شد.

وي افزود: کليه علاقه‌مندان جهت شرکت در اين دوره‌ها و کسب اطلاعات بيشتر، روزهاي زوج از ساعت ۱۶ الي ۱۸ ويژه خواهران و روزهاي فرد از ساعت ۱۸ الي ۲۰ ويژه برادران به صورت حضوري مراجعه نموده و يا با شماره۳۳۷۲۰۴۰۰ تماس حاصل فرمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۳:۵۷

30 Dec 2019