۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۱۱۱۲
امام جمعه شهر اردل :

حضرت زينب کبري(س) الگوي اسوه شير زنان و شير مردان تاريخ است

تاسي زنان جامعه اسلامي از سيره حضرت زينب (س) راهگشاي بسياري از مشکلات و معضلات فعلي است.
حضرت زينب کبري(س) الگوي اسوه شير زنان و شير مردان تاريخ است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه شهر اردل در مراسم جشن ميلاد با سعادت حضرت زينب(س) و روز پرستار که در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد ضمن گراميداشت فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت زينب (س) اظهار داشت: ايشان يکي از شخصيت‌هاي بزرگ جهان اسلام است که در دفاع از حريم ولايت و انتقال نهضت امام حسين (ع) نقش تعيين کننده‌اي داشت.

سلمانپور با تأکيد بر اين‌که تبيين ابعاد شخصيتي حضرت زينب(س) نبايد تنها در مظلوميت حادثه کربلا و وقايع پس از روز عاشورا خلاصه شود، خاطرنشان کرد: بارزترين بعد زندگي حضرت زينب(س)، تبعيت از ولايت، پاسداري از فرهنگ عاشورايي، رساندن پيام قيام امام حسين(ع) و از خودگذشتگي آن حضرت براي دفاع از حريم ولایت و همچنين بيان خطبه هاي آتشين و افشاگرانه در مقابل يزيديان بوده است.

وي افزود: حضرت زينب کبري (س) الگوي و اسوه شيرزنان و شيرمردان تاريخ است و ایشان نماد بارز يک مدير تمام عيار در جبهه فرهنگي است.

امام جمعه شهر اردل با بيان اين که تاسي زنان جامعه اسلامي از سيره حضرت زينب (س) راهگشاي بسياري از مشکلات و معضلات فعلي است، خاطرنشان کرد: زنان جامعه اسلامی بايد تلاش کنند تا سيره اين بانوی بزرگوار را بشناسند و فرهنگ زندگی خود را بر اين اساس تنظيم کنند تا موجبات سعادت و خوشبختی خويش را در دنيا و آخرت فراهم آورند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۷:۵۵

27 Dec 2019