۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۹۸۵۳
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

لزوم شتاب بيشتر در تحقق اقتصاد مقاومتي در بخش صنعت

حجت الاسلام‌والمسلمين نکونام گفت: دولتمردان اقدامات و فعاليت‌هايي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي انجام داده‌اند اما بايد به اين حرکت‌ها شتاب و سرعت بيشتر بخشيده شود.
لزوم شتاب بيشتر در تحقق اقتصاد مقاومتي در بخش صنعت

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت 21 مردادماه روز حمايت از صنايع کوچک با حضور در شهرک صنعتي شهرکرد از چهار واحد صنعتي مستقر در اين شهرک ديدن و از نزديک در جريان چرخه توليد محصول و فرايند بازاريابي و فروش و صادرات محصولات  قرار گرفت.

 

در اين بازديد که حدود 2 ساعت به طول انجاميد و رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري حضور داشت، مديران کارخانه و کارشناسان مربوطه در هر بخش توضيحات لازم را ارائه کردند.

 

خط توليد لوازم خانگي از جمله بخش هايي بود که مورد بازديد نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد قرار گرفت. در اين خط توليد، نحوه توليد بخشهاي مختلف لوازم خانگي و آزمون‌هاي آن از نزديک به نمايش گذاشته شد.

 

خط توليد مصنوعات يک‌بار مصرف و خط توليد اکسيد روي که در ساخت کاشي و سراميک استفاده خواهد شد و خط توليد نيترات پتاسيم که در بسياري از سوخت موشک‌ها استفاده مي‌شود از ديگر بخش‌هاي بود که نماينده ولي‌فقيه در استان از آن‌ها ديدن کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمين نکونام در اين ديدار با اشاره به 21 مردادماه رور حمايت از صنايع کوچک گفت: امروز به منظور مشاهده ظرفيت‌هاي قابل توجه صنعتي استان در مجموعه شهرک صنعتي شهرکرد حضور يافتم.

 

امام جمعه شهرکرد با قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي واحدهاي صنعتي از جمله کارخانه برفاف شهرکرد افزود: کارخانه برفاب يکي از مجموعه‌هاي ارزشمند و فعال در استان است که توليدات خوب و ارزشمندي را به بازار داخل و خارج عرضه مي‌کند و مي‌کوشد که در خدمت اقتصاد مقاومتي باشد.

 

نماينده ولي‌فقيه در استان واحدهاي صنعتي و کارخانه‌جات را همانند ديگر مجموعه کشور مواجه با مشکلات و کمبودهايي دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان و متوليان أمر بايد مسائل و مشکلات واحدهاي صنعتي را مورد توجه ويژه قرار بدهند و در جهت رفع مشکلات آن ها تلاش کنند.

 

حجت الاسلام‌والمسلمين نکونام خاطرنشان کرد: دولتمردان اقدامات و فعاليت‌هايي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي انجام داده‌اند اما بايد به اين حرکت‌ها شتاب و سرعت بيشتر بخشيده شود تا شاهد آثار و برکات آن در جامعه باشيم و مديران و تلاشگران عرصه صنعت و توليد نيز با نشاط و شادابي و دل‌گرمي بيشتر به کار خود ادامه دهند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در پايان اين ديدار از زميني که براي ساخت مسجد در شهرک صنعتي شهرکرد اختصاص داده شده بود، ديدن کرد.



انتهاي پيام1022ج /1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۴:۱۷

27 Feb 2020