۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۱۴۹۶۷
عبدخدایی در جمع مردم بروجن:

حکومت مردم‎سالاری دینی فصل الخطاب تمام حکومت ها است

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: حکومت برپایه مردمسالاری دینی حکومتی است که حتی رهبری آن با رای مردم انتخاب شده و این نوع حکومت فصل الخطاب همه حکومت ها است.
حکومت مردم‎سالاری دینی فصل الخطاب تمام حکومت ها است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، عبدخدایی صبح روز چهارشنبه در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه ولیعصر(عج) بروجن اظهار داشت: حکومت بر پایه مردم سالاری دینی حکومتی است که اندیشمند بزرگ جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) آن را پایه گذاری کرد.

وی با بیان این که اعضای مجلس خبرگان رهبری با نظر مستقیم مردم انتخاب می شوند و آنان نیز رهبر را انتخاب می کنند، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته است.

عبدخدایی ادامه داد: حکومت ما دارای چنان دمکراسی است که رهبر انقلاب صریحا اعلام می کنند که حتی اعضای خانواده من نیز از رای من خبر ندارند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: امام نه تنها به اهل شیعه، بلکه به تسنن، مسیحیت و تمام عقاید مذهبی دنیا که در مسیر بی خدایی حرکت می کرد خدمت نمود.

وی با اشاره به این که اولین حکومت ها فئودالسیم بوده است اضافه کرد: جامعه شناسان دنیا اظهار می کنند در اولین شکل حکومتی،خان ها حکومت می کردند.

عبد خدایی ضمن بیان این که قاجاریه با مغول ها به ایران آمدند تصریح کرد:رضاخان غاصب تمام زمین های گرگان تا دماوند را به نام خود کرده بود.

وی با تاکید بر این که حکومت مردم سالاری دینی به واقع فصل الخطاب تمام حکومتهای دنیاست، افزود: بنده امیدوارم در سایه رهبر معظم انقلاب و با استفاده از رهنمودهای ایشان بتوانیم این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در پایان گفت: امام به ما هویت و شخصیت بخشید تابتوانیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و هیچ کمبودی احساس نکنیم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۶:۱۶

15 Jan 2020