۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۸۹۲۷
مدیرمسئول موسسه هنر ماندگار:

شیار 143 تلفیقی از مفاهیم سیاسی و اجتماعی با عواطف انسانی/فیلم توانست پای همه مردم را با هر سلیقه‌ای به سینما بکشد

سید روح‌الله نورموسوی گفت: شیار ۱۴۳ اشتراک سیاست، اجتماع و سینما را به خوبی ترسیم کرده است و توانست به مخاطبان خود یاد بدهد که این سه واژه می تواند در کنار هم قرار بگیرد و نگرش مردم را به سینما اصلاح کند.
شیار 143 تلفیقی از مفاهیم سیاسی و اجتماعی با عواطف انسانی/فیلم توانست پای همه مردم را با هر سلیقه‌ای به سینما بکشد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، سیدروح‌الله نور موسوی مدیرمسئول موسسه هنر ماندگار در شیار ۱۴۳ اظهار کرد: ترسیم واقعیت‌ها عاری از هرگونه  بزرگ‌نمایی یکی از مهم‌ترین شاخصه های شیار ۱۴۳ است که موجب شده همه مردم چه منتقدان و سینماگران و چه مردم  از آن استقبال کنند.

نور موسوی که یکی از عوامل هماهنگی تهیه و تولید فیلم شیار ۱۴۳ است، با اشاره به اینکه فیلم های دفاع مقدس کمتر به پشت خط مقدم پرداخته و بیشتر نگاه ها به خط مقدم معطوف بوده است، گفت: در این فیلم تلاش کردیم مشکلات و دغدغه‌های مردم را در پشت خط مقدم به ترسیم کنیم و این نگاه متفاوت از دیگر ویژگی‌های شیار 143 است.

وی، نگاه مادرانه فیلم را یکی شاخصه‌های این فیلم دانست و گفت: شیار ۱۴۳ به دلیل نگاه متفاوت خود به دوران دفاع مقدس موجب پذیرفته شدن همه آحاد مردم شد.

نورموسوی تاکید کرد: این سریال با اکران در تهران نه تنها توانست همه مردم را با هر سلیقه‌ای به سینما بکشد بلکه افرادی که اهل سینما نبودند نیز برای دیدن این فیلم به سینماها آمدند.

مدیر مسئول موسسه هنر ماندگار، نگاه متحد و مثبت همه به این سریال را یک حسن بزرگ برای سینما و فعالان این عرصه دانست و گفت: اشتراک نظرات عموم مردم و سینماگران و منتقدین در این فیلم آغازی برای کارهای آینده است.

وی تصریح کرد: شیار۱۴۳ نشان داد که مردم و منتقدان همیشه به دنبال ایراد گرفتن و انتقاد نیستند و اگر کار خوبی صورت بگیرد حمایت هم خواهند کرد.

نور موسوی گفت: شیار ۱۴۳ اشتراک سیاست، اجتماع و سینما را به خوبی ترسیم کرده است و توانست به مخاطبان خود یاد بدهد که می توان این سه واژه را در کنار هم قرار داد و نگرش مردم به سینما را اصلاح کرد.

انتهای پیام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۰۲

27 Dec 2019