۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۸۰۳۴
معاون گردشگري و سرمايه گذاري چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

فعالیت 7500 نفر در ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري در ایام نوروز

معاون گردشگري و سرمايه گذاري اين اداره کل گفت: 7 هزار و 500 نفر در ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري در ایام نوروز فعاليت کردند.
فعالیت 7500 نفر در ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري در ایام نوروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، صادقي معاون گردشگري و سرمايه‌گذاري اين اداره کل اظهار داشت: اين تعداد در قالب ۱۰ کميته زيرمجموعه ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري، به مسافران و گردشگران نوروزي خدمات‌رساني کردند.

وي تأکيد کرد: کميته‌هاي ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري، شامل خدمات حمل و نقل و ترافيک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامي امنيتي ترافيک شهري، هماهنگي امور شهرداري‌ها و دهياري‌ها، خدمات اسکان و رفاه، اطلاع‌رساني تبليغات و امور فرهنگي، ارزيابي عملکرد و رسيدگي به شکايات، خدمات بهداشتي سلامت و محيط زيست، نظارت و تنظيم بازار و همچنين برنامه‌ريزي و آمار است.

صادقي افزود: چهارمحال و بختياري يکي از مهم‌ترين قطب‌هاي گردشگري كشور بوده و داراي قابليت‌هاي زيادي در زمينه‌هاي تاريخي، فرهنگي، صنايع دستي، سوغات محلي، طبيعت گردي و اكوتوريسم است.

وي تصريح کرد: همزمان با نوروز سال جاري، ضريب اشغال تخت در تمامي اقامتگاه‌هاي چهارمحال و بختياري از سوي مسافران و گردشگران نوروزي ورودي به استان اشغال شد.

معاون گردشگري و سرمايه‌گذاري اين اداره کل بيان داشت: ۱۱ هتل، هفت مهمان‌پذير، سه هتل‌آپارتمان، ۵۲ خانه مسافر و اقامتگاه، ۵۰ کمپ و باغ گردشگري، حدود يک هزار مدرسه و ۴۵ واحد اقامتي ظرفيت اسکان روزانه ۲۱ هزار و ۶۲۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزي ورودي به چهارمحال و بختياري را ارائه مي‌دهند.

وي اضافه کرد: همزمان با نوروز سال جاري، 6 مرکز اطلاع‌رساني و رزرواسيون داراي مجوز از اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري، به منظور ساماندهي اسکان مسافران نوروزي در اين استان فعال است.

صادقي عنوان داشت: ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري، به منظور ارائه هرگونه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزي، آمادگي لازم را دارد.

افزوده مي‌شود، ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري از ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ در سطح استان به مسافران و گردشگران نوروزي خدمات‌رساني مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۹:۱۵

1 Feb 2020