۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۶۰۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

تاکنون نقل و انتقال748نفر از فرهنگیان انجام شد/ آغاز توزیع کتب درسی از15شهریور ماه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به نقل و انتقال۶۲درصدی فرهنگیان در سال گذشته اشاره و گفت:نقل وانتقالات امسال نیز اغاز شده و از یک هزار و ۷۴۶ فرهنگی متقاضی نقل و انتقال در داخل استان تاکنون ۷۴۸ نفر جابجا شده‌اند.
تاکنون نقل و انتقال748نفر از فرهنگیان انجام شد/ آغاز توزیع کتب درسی از15شهریور ماه
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این سازمان رایک دستگاه مهم و زیربنایی در جامعه دانست و افزود:بیشترین تماس با بدنه جامعه را آموزش و پروش داشته و دو سوم مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بااین ارگان ارتباط دارند.

وی به کسب رتبه نخست آموزش پرورش استان در جشنواره شهید رجایی اشاره و گفت: آموزش و پروش استان در جشنواره ها و شاخص های بسیاری درخشیده که همه با پشتکاری و مسولیت پذیری فرهنگیان رقم خورده می خورد.

امیدی به کسب رتبه نخست در شاخص های سوادآموزی اشاره وگفت:در این مبحث باکسب 21شاخص رتبه نخست کشوری کسب کرده و از رتبه۲۸کشوری به رتبه نخست ارتقایافتیم.

وی خاطرنشان کرد:استان چهارمحال و بختیاری با یک درصد جمعیت دانش آموزان کشور، موفقیت های چشم گیری را کسب نموده و این مساله درکشورهمیشه شاخص بوده است.

امیدی گفت:بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان استان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند و این میزان در دوره تحصیلی ابتدایی بیش از ۹۵ درصد است.

وی به اوج کاری آموزش و پرورش درتابستان اشاره وگفت :آماده سازی مدارس و انجام امور بازگشایی مدارس در قالب پروژه مهر بزرگترین فعالیت این سازمان در طول تابستان است.

وی به نقل وانتقال فرهنگیان اشاره وگفت:یکی از پیچیده ترین مسایل نقل وانتقالات است که باید از سوی دبیربرای کلیه مدارس وجودداشته باشدو از سوی دیگر فرهنگیان در مکان هایی که رضایت دارند خدمت کنند وهمه تلاش ما برای بومی سازی فرهنگیان است.

وی به نقل و انتقال۶۲درصدی فرهنگیان در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد:نقل وانتقالات امسال نیز آغاز شده و از یک هزار و ۷۴۶ فرهنگی متقاضی نقل و انتقال در داخل استان تاکنون ۷۴۸ نفر  جابجا شده‌اند.

مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری به دیگرفعالیت های پروژه های مهراشاره کرد؛ وگفت: سازماندهی و ساماندهی نیروانسانی ؛هدایت تحصیلی؛ثبت نام دانش آموزان ازسایربرنامه های پروژه های مهراست.

امیدی به توزیع کتب درسی اشاره و تاکیدکرد:کتب مقطع ابتدایی در مدارس توزیع شده و از 15 شهریور نیز کتابفروشی ها و مراکز توزیع کتاب کتب مقطع دبیرستان را توزیع میکنند.

انتهای پبام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۴:۰۱

28 Dec 2019