۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۵۹۶۴
همزمان با چهارمين روز از هفته دولت

11 پروژه در شهرستان بن افتتاح شد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختاري گفت: همزمان با چهارمين روز از هفته دولت در شهرستان بن 11 پروژه افتتاح و 2 پروژه کلنگ زني شد.
11 پروژه در شهرستان بن افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر همزمان با چهارمين روز از هفته دولت در شهرستان بن 11 پروژه افتتاح و 2 پروژه در بخش هاي کشاورزي، فرهنگي، خدماتي، ورزشي، مسکوني و درماني کلنگ زني شد.

تجديد عهد با شهداي گلگون‌کفن شهر وردنجان و شهر بن  از ديگر برنامه‌هاي مديران استاني و شهرستاني در اين روز بود.
 
جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختاري در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر 13 طرح را آماده افتتاح و کلنگ زني در هفته دولت دانست و افزود: اين طرح ها در بخش هاي کشاورزي، فرهنگي، خدماتي، ورزشي، مسکوني و درماني است.
 
وي  افزود : در چهارمين روز از هفته ي دولت توفيقي بود که با تعدادي از مديران محترم استان و جناب آقاي فرماندار و تعدادي از مديران شهرستان خدمت مردم عزيز برسيم و تعداد 11پروژه را  هم زمان در سطح شهر بن،شهروردنجان ،روستاي شيخ شبان،روستاي حيدري افتتاح نماييم.

وي افزود : افتتاح دومين ايستگاه آتش نشاني شهري در سطح شهرستان و عمليات اجرايي اين ساختمان با اعتبار سه ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که بهره برداري از آن زمينه اشتغال  ۴ نفر را فراهم ‌مي‌کند .
مرداني بيان داشت : بهره برداري از  گلزار شهداي روستاي حيدري،احداث خانه پزشک روستاي حيدري ،احداث خانه بهداشت روستاي شيخ شبان،مرکز پليس +10 شهر بن و کلنگ زني پرژه 30 واحدي شهر وردنجان و احداث سالن سقف کوتاه رزمي شهر بن از برنامه هاي  مهم  در هفته دولت در شهرستان بن مي باشد.
 

عبدالرحمن قاسمي مدير کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در حاشيه افتتاحيه هاي در شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت:بزرگترين سالن ورزشي شهرستان بن در شهر وردنجان با اعتبار يک ميلياد تومان در متراژ 1300 متر مربع در شهر وردنجان افتتاح شد.

وي در ادامه افزود : زمين چمن فوتبال شهر بن نيز با اعتبار 550ميلون تومان امروز افتتاح و بهربرداري شد.


وي در آيين کلنگ زني سالن ورزشي سقف کوتاه ورزش هاي رزمي شهر بن افزود :شهر و شهرستان بن پتانسيل بسيار بزرگ و عظيمي در ورزش هاي رزمي مانند خانم نادري و سليمي دارنده مدال جهاني و سرمربي تيم ملي را دارد و به خاط نبود سالن مشکلات فراواني داشتند که بحمدلله اين سالن هم بزودي تکميل و راه اندازي بشود .

قاسمي گفت :  اين سالن در متراژ 800 متر مربع کلنگ زني شده و در تخصيص هاي اوليه 300 ميليون تومان براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.

حميدرضا دانش معاون بهبود توليدات گياهي جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري از افتتاح دو طرح کشاورزي در شهرستان بن خبر داد و افزود : اين دو طرح در زمينه آبياري باراني و در ۲۷ هکتار از اراضي روستاهاي کرسنک و شيخ شبان با اعتبار يک هزار و 958 ميليون ريال، با اشتغال ۶ نفر و بهره‌مندي ۱۳ خانوار به بهره‌برداري ميرسد.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۹:۲۶

1 Jan 2020