کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با چهارمين روز از هفته دولت

11 پروژه در شهرستان بن افتتاح شد

5 شهريور 1396 ساعت 13:51

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختاري گفت: همزمان با چهارمين روز از هفته دولت در شهرستان بن 11 پروژه افتتاح و 2 پروژه کلنگ زني شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر همزمان با چهارمين روز از هفته دولت در شهرستان بن 11 پروژه افتتاح و 2 پروژه در بخش هاي کشاورزي، فرهنگي، خدماتي، ورزشي، مسکوني و درماني کلنگ زني شد.

تجديد عهد با شهداي گلگون‌کفن شهر وردنجان و شهر بن  از ديگر برنامه‌هاي مديران استاني و شهرستاني در اين روز بود.
 
جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختاري در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر 13 طرح را آماده افتتاح و کلنگ زني در هفته دولت دانست و افزود: اين طرح ها در بخش هاي کشاورزي، فرهنگي، خدماتي، ورزشي، مسکوني و درماني است.

 
وي  افزود : در چهارمين روز از هفته ي دولت توفيقي بود که با تعدادي از مديران محترم استان و جناب آقاي فرماندار و تعدادي از مديران شهرستان خدمت مردم عزيز برسيم و تعداد 11پروژه را  هم زمان در سطح شهر بن،شهروردنجان ،روستاي شيخ شبان،روستاي حيدري افتتاح نماييم.

وي افزود : افتتاح دومين ايستگاه آتش نشاني شهري در سطح شهرستان و عمليات اجرايي اين ساختمان با اعتبار سه ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که بهره برداري از آن زمينه اشتغال  ۴ نفر را فراهم ‌مي‌کند .
مرداني بيان داشت : بهره برداري از  گلزار شهداي روستاي حيدري،احداث خانه پزشک روستاي حيدري ،احداث خانه بهداشت روستاي شيخ شبان،مرکز پليس +10 شهر بن و کلنگ زني پرژه 30 واحدي شهر وردنجان و احداث سالن سقف کوتاه رزمي شهر بن از برنامه هاي  مهم  در هفته دولت در شهرستان بن مي باشد.
 

عبدالرحمن قاسمي مدير کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در حاشيه افتتاحيه هاي در شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت:بزرگترين سالن ورزشي شهرستان بن در شهر وردنجان با اعتبار يک ميلياد تومان در متراژ 1300 متر مربع در شهر وردنجان افتتاح شد.

وي در ادامه افزود : زمين چمن فوتبال شهر بن نيز با اعتبار 550ميلون تومان امروز افتتاح و بهربرداري شد.


وي در آيين کلنگ زني سالن ورزشي سقف کوتاه ورزش هاي رزمي شهر بن افزود :شهر و شهرستان بن پتانسيل بسيار بزرگ و عظيمي در ورزش هاي رزمي مانند خانم نادري و سليمي دارنده مدال جهاني و سرمربي تيم ملي را دارد و به خاط نبود سالن مشکلات فراواني داشتند که بحمدلله اين سالن هم بزودي تکميل و راه اندازي بشود .

قاسمي گفت :  اين سالن در متراژ 800 متر مربع کلنگ زني شده و در تخصيص هاي اوليه 300 ميليون تومان براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.

حميدرضا دانش معاون بهبود توليدات گياهي جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري از افتتاح دو طرح کشاورزي در شهرستان بن خبر داد و افزود : اين دو طرح در زمينه آبياري باراني و در ۲۷ هکتار از اراضي روستاهاي کرسنک و شيخ شبان با اعتبار يک هزار و 958 ميليون ريال، با اشتغال ۶ نفر و بهره‌مندي ۱۳ خانوار به بهره‌برداري ميرسد.

انتهاي پيام1022ج /520ز


کد مطلب: 35964

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35964/11-پروژه-شهرستان-بن-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir