۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۴۳۳۴

مردم دولتي مي خواهند که مطالبات شان را پيگيري کند

نماينده سابق مردم در مجلس شوراي اسلامي گفت: ما بايد دولتي را انتخاب کنيم که به دنبال مطالبات مردم و خواسته هاي مقام معظم رهبري باشد.
مردم دولتي مي خواهند که مطالبات شان را پيگيري کند
به گزارش   جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين مرتضي آقا تهراني نماينده سابق مردم در مجلس شوراي اسلامي در افتتاح ستاد جوانان حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي اظهار کرد: ما بايد کسي را انتخاب کنيم که دين را از سياست جدا نداند و بنا به فرموده پيامبر اکرم (ص) فردي اصلح باشد.

وي با اشاره به اينکه انتخاب فرد اصلح به نفع جامعه است تصريح کرد: ورود به سياست عبادت است اما بايد اصول و قواعد آن را دانست.

آقاتهراني با اشاره به اينکه ما نبايد به غرب تکيه کنيم اذعان داشت: کسي بايد انتخاب شود که به توليدات داخلي توجه کند و پيرو خط امام و رهبري باشد.

وي با بيان اينکه مسئولي که انتخاب مي‌شود بايد بداند رهبر چه مطالباتي دارد عنوان کرد: مسئول منتخب بايد به مردم دلخوش کند نه آمريکا چرا که آمريکا هيچ‌گاه در دشمني با ما کوتاه نيامده و ملاحظه آقايان را نيز نمي‌کند.

آقاتهراني يادآور شد: ولايت فصل‌الخطاب است، ولايت همواره در رأس و ولايت‌مداري اصل است و اگر کسي اين ويژگي را قبول نداشت بايد دورش را خط کشيد

وي حضور مردم در پاي صندوق هاي راي را بسيار مهم دانست و گفت: مردم با حضور خود در پاي صندوق هاي راي و راي دادن به فرد اصلح سرنوشت خودشان و کشور را رقم خواهند.

آقاتهراني تاکيد کرد: مردم ما با وحدتT هماهنگي و هم دلي نبايد بگذارند دشمن بر ما غلبه کند و خدشه اي به نظام وارد شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۶:۴۲:۳۷

7 Apr 2020