۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۰۵۵۴
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختياري:

هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند

مسول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري گفت: هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند و روح توحيدي انقلاب اسلامي اساس و چرايي آن انقلاب به شمار مي‌آيد.
هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستينه مسئول بسيج دانشجويي استان در گفت‌وگو با منطقه آزاد؛ اظهار داشت: حقيقت انقلاب اسلامي، پويا، زنده، اثربخش و پيش‌رونده است و روح انقلاب اسلامي تبلور روح توحيدي عصر امروز است.

راستينه افزود: توجه نکردن به روح توحيدي انقلاب اسلامي، ما را از اصل انقلاب دور نگه مي‌دارد، لذا در تنگناها دچار افسردگي و در ميان راه دچار ريزش خواهيم شد.

وي بيان داشت: اگر انقلاب اسلامي را صرفا در حوزه‌هاي سياسي اجتماعي و فرهنگي تعريف کنيم، جفاي بزرگي به آن داشته‌ايم.

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري افزود: شناخت جامع از انقلاب اسلامي باعث مي‌شود واقعيت آن را هضم کرده و روح آن را در قالب معنويت براي خود ثبت کنيم.

راستينه با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي برآمده از غيرت ملي و حس ايمان‌خواهي مردم و نظام بوده است گفت: هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند ولي آنکه نشناسد در تحريم‌ها و تنگناهاي سياسي در مسير سقوط قرار گرفته و همواره مي‌گويد "ما ناچار به پذيرش نظام سلطه هستيم" يا اينکه "بايستي دم کدخدا را ديد".

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۱:۴۵

1 Jan 2020