۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۴۲۹۱

معاون جدید فرمانداری بروجن و بخشدار گندمان معرفی شدند

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری معاون جدید فرمانداری شهرستان بروجن وبخشدار گندمان معرفی شدند.
معاون جدید فرمانداری بروجن و بخشدار گندمان معرفی شدند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،معاون سیاسی امنیتی استانداری در این آئین با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره مبارکه آل عمران(وتلک الایام نداولها بین الناس، این روزها را میان مردم دست به دست می گردانیم)، جابجایی پست ها را اقتضاء عالم سیاست دانست.

خدابخش مرادی پذیرفتن مسئولیت را بسیار سنگین خواند و گفت: با توجه به بالارفتن سطح انتظار مردم از مدیران و مسئولین، تلاش در راه خدمت صادقانه به مردم، توسعه شهرستان،استان و ارتقاء جایگاه سازمان ازمهمترین انتظارات دولت از مدیران استان و شهرستان است.

سید سیف الله فیاضی فرماندار شهرستان بروجن نیز در این جلسه تلاش خادمان مردم در دولت تدبیر وامید را شناسایی مشکلات و دغدغه مردم و کوشش در جهت رفع آن ها دانست و اظهار امیدواری کرد:درانتخاب مدیران اصل شایسته سالاری وتجربه کاری لحاظ می شود.

در این آئین علی محمد مرادی بعنوان معاون فرماندار شهرستان بروجن معرفی و از خدمات سعید مردانی در این سمت تقدیر شد.

همچنین در مراسمی مشابه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری، فرماندار ومدیران شهرستانی و اهالی شهر گندمان، محمد آقایی بعنوان بخشدار جدید گندمان معرفی و از تلاش های بهروز امینی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۲:۲۶

26 Dec 2019