۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۵۸۲۱
یادداشت روز جهانبین نیوز:

حمله به ایرباس300 ایران، مرام وحشی گری های آمریکادرجهان است

حمله به ایرباس300 ایران، مرام وحشی گری های آمریکادرجهان است

خوی وحشی گری و حمله به انسانهای بی دفاع و مظلوم عالم در فطرت دولتمردان آمریکا نهفته است که برای رسیدن به هدفهای استعماری خود درد هیچ مظلومی را حس نمی کنند و فریاد دادخواهی انسان های بی گناه را نمی فهمند.

در تمام دنیا هرجایی آتشی افروخته و جنگی بر پا می شود یک سر قضیه آمریکا و متحدان غربی اش هستند، همان هایی که تحت تأثیر و سیطره رژیم صهیونیستی و سیاست های این گروه نامشروع قرار گرفته اند وهر کجا که لازم باشدبرای رسیدن به اهداف استعماری خویش از خشونت وکشتار مردم بی دفاع استفاده می کنند.

حمله نا جوانمردانه به هواپیمای مسافر بری ایرباس۳۰۰ ایران که هیچ گونه دفاعی در مقابل خود ندارد، مسافران آن نیز کودکان (۶۶نفر) زنان(۵۳نفر ) و ۴۶ نفر تبعه کشور های دیگر هستند و نه تنها فرصت یا امکانی برای دفاع از خود ندارند بلکه به مخیله خود نیز چنین رفتار وحشیانه ای را راه نمی دادند!

ولی افسوس مادری را که فرزندش را در بغل گرفته و با مهر مادریش به ادامه سفر خود و آینده درخشان فرزندش می اندیشید اما در لحظه ای خود و فرزندش را در قعر آبهای خلیج فارس می بیند.

پسربچه دیگری که درخواست تشنگی خود را به مادر مهربانش ارائه می کرد ناگهان باآتش وخون مواجه می شود ودرآغوش گرم مادرش برای همیشه درقعر آب های نیلگون خلیج فارس تشنه بودن را از یاد می برد.

یک مادر دیگری که بچه های خود را درخانه گذاشته بود وبه امید بازگشت به کانون پرمهر خانواده اش وبا امید ارزانی دوباره محبت های مادری اش به بچه های خانه، دائم به فکر بچه های کوچکش بود وباآرامش به آنها فکر می کرد، به ناگاه با سوختن در قهر آتش وحشیان عالم خوراک ماهیان دریا می شود وبرای همیشه یادبچه های داخل خانه را از ذهن خود بیرون می کند.

تاریخ جنایات آمریکا درجهان حکایت از قربانی شدن زنان، کودکان وافراد بی گناه سراسر جهان درزمان ها وموقعیت های مختلف دارد که خود مثنوی طولانی ودردآوری برای جهان بشریت است ومجال پرداختن به آن دراین یادداشت نیست ولی درآخرین جنایات آشکار که توسط حمایت آمریکا از گروه تروریستی داعش درعراق وبرسرکودکان، زنان وافراد بی گناه عراقی وارد می شود کار به جایی می رسد که سازمان به اصطلاح ملل نیز درباره کودکان عراقی هشدار می دهد ولی دریغ از احساسی انسان دوستانه وحتی حقوق بشری که باآن گوش فلک را کر می کنند ولی از همان شعارهای دروغ، بلایی ساخته اند برای تهدید جان بشریت!

زین العابدین سیفی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۲۸

31 Dec 2019