۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۳۰۷۵
مدير عامل برق منطقه‌اي اصفهان:

سرمايه گذاري بيش از يک هزار ميليارد تومان در پروژه هاي انتقال و فوق توزيع برق در چهارمحال و بختياري

موسي رضايي گفت: از سال 85 تاکنون در يک دوره کمتر از 10 سال بيش از يک هزار ميليارد تومان در پروژه هاي انتقال و فوق توزيع در اين استان سرمايه گذاري شده که شامل اجراي خطوط فوق توزيع، خطوط انتقال، پست هاي 63 کيلو ولت و پست 400 ولتي در دست احداث لردگان است.
سرمايه گذاري بيش از يک هزار ميليارد تومان در پروژه هاي انتقال و فوق توزيع برق در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مدير عامل برق منطقه‌اي اصفهان در حاشيه آيين کلنگ زني پست ۴۰۰ کيلو ولتي فرادنبه در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار  اظهار داشت: استان چهارمحال و بختياري خوشبختانه به لحاظ زير ساخت شبکه انتقال و فوق توزيع شرايط بسيار مناسبي دارد.

رسول موسي رضايي گفت: از سال ۸۵ تاکنون در يک دوره کمتر از ۱۰ سال بيش از يک هزار ميليارد تومان در پروژه هاي انتقال و فوق توزيع در اين استان سرمايه گذاري شده که شامل اجراي خطوط فوق توزيع، خطوط انتقال، پست هاي ۶۳ کيلو ولت و پست ۴۰۰ ولتي در دست احداث لردگان است.

موسي رضايي، پست ۶۳ کيلو ولتي چلگرد، پست بن، پست شهرکرد ۲، پست فرخشهر، شلمزار، دشتک، پست منطقه چنار محمودي و پست در حال احداث ۴۰۰ کيلو ولتي لردگان را از جمله پست هايي برشمرد که از سال ۸۵ تاکنون به ظرفيت استان چهارمحال و بختياري اضافه شده است.

مدير عامل برق منطقه‌اي اصفهان گفت: پيک بار استان چهارمحال و بختياري حدود ۳۵۰ مگابايت است که حدود شش درصد رشد به صورت سالانه اين استان داشته است.

وي با بيان اين که بيش از يک هزار ميليارد تومان در طي يک دوره کمتر از ۱۰ سال در استان چهارمحال وبختياري سرمايه گذاري شده است، افزود: در هر سال بيش از ۱۰۰ ميليارد تومان در استان براي ايجاد زير ساخت هاي صنعت و توسعه سرمايه گذاري شده است.

موسي رضايي به پروژه پست ۴۰۰ کيلو ولت فرادنبه از مجموعه پروژه هاي بانک توسعه اسلامي اشاره کرد و گفت: با اعتباري نزديک به ۱۲۰ ميليون يورو پنج پست انتقال در محدوده برق منطقه اصفهان در حال اجراست.

وي ادامه داد: پست فرادنبه و دو پست ۴۰۰ کيلو ولت ديگر به نامهاي حسني جي و هاتف اصفهاني در مناطق اصفهان و دو پست انتقال ۲۳۰کيلو ولت به نام سميرم و پست لنجان از محل اعتبار بانک توسعه اسلامي درحال اجراست.

موسي رضايي با بيان اينکه طول مدت اين پروژه ۳۰ ماه برنامه ريزي شده، گفت: اميدواريم در زمانبندي مورد نياز بتوانيم اين پروژه را اجرا کنيم و از اثرات سودمند آن استفاده کنيم.

مدير عامل برق منطقه‌اي اصفهان ضمن بيان اين که پست ۴۰۰ کيلو ولتي لردگان تا اواخر سال جاري به بهره برداري مي رسد گفت: موانع مختلف پست ۴۰۰ لردگان برطرف شده و اگر تا آخر سال بتوانيم وارد مدار کنيم مشکل عمده ديگر در منطقه وجود ندارد.

موسي رضايي پست هاي انتقال ۴۰۰ کيلو ولت منطقه را دو پست و ۱۳ پست ۶۳ کيلو ولتي عنوان کرد و گفت: با آمدن پست لردگان در منطقه زيرساخت هاي ارزشمندي ايجاد خواهد شد و ۴۰۰ مگا به ظرفيت منطقه در بخش انتقال اضافه مي شود.

وي در پايان گفت: اميدواريم پتروشيمي در حال اجرايي که در منطقه بروجن است و تقاضا هاي ديگري که مطرح شده با در مدار آمدن اين پست تامين کنيم و بتوانيم به پايداري ولتاژ و شبکه استان بيش از پيش کمک شاياني کرده باشيم.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۱:۰۳

2 Jan 2020