۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۲۹۷۱۸
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي:

دولت را مکلف کنيد به پرداخت حق آبه جهت توسعه زيرساخت‌ها

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: باید دید این آب چه دستاوردی برای استان دارد و آیا چهارمحال و بختیاری حقی در صنایعی که در دو استان اصفهان و خوزستان است دارد و باید دولت مکلف شود به پرداخت حق‌آبه جهت توسعه زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری.
دولت را مکلف کنيد به پرداخت حق آبه جهت توسعه زيرساخت‌ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در جلسه‌اي با حضور اعضاء کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي ضمن تأکید بر اهمیت راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی و توسعه حمل و نقل هوایی که یک ضرورت است برای استان گفت: متأسفانه استانی که دو فلات کشور را از لحاظ منابع آبی تغذیه می‌کند خودش در آتش بی‌آبی در حال سوختن است و به چهارمحال و بختیاری در خصوص موضوع سرمایه‌گذاری از جانب دولت کمترین توجه شده.

نوریان ادامه داد: چهارمحال و بختیاری دارای اقلیمی طبیعی و زیباست که متأسفانه امکان استفاده و توسعه گردشگری در آن نیست و این درحالی است که ظرفیت بالای گردشگری دارد و امکان اینکه استان ما تبدیل شود به رتبه یک کشوری در حوزه پرورش دام و ماهی سردآبی وجود دارد.

وی یادآور شد: مسئله آب در کشور دچار حواشی زیادی است و این موضوع یک موضوع حیاتی است که باید با تدبیر حل شود، باید دید این آب چه دستاوردی برای استان دارد و آیا چهارمحال و بختیاری حقی در صنایعی که در دو استان اصفهان و خوزستان است دارد؟

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در انتها تاکید کرد: دولت را مکلف کنید به پرداخت حق‌آبه جهت توسعه زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۰:۵۷

10 Feb 2020