۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۱۹۸۶

​تفکر بسيجي در جهان اسلام در حال پيشرفت است

امام جمعه شهرکرد گفت: خوشبختانه امروز در سوريه نيز بسيج شکل گرفته و مقاومت مي‌کند، آرام‌آرام تفکر بسيجي که امام خميني(ره) ايجاد کردند در جهان اسلام در حال پيشرفت است.
​تفکر بسيجي در جهان اسلام در حال پيشرفت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: بسيج نقش بي بدليلي در دوران با برکت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اشاره بوده و به عنوان شجره طيبه عالم گير شده است.

وي تصريح کرد: امروز بسيج مهره هاي استبداد را در منطقه برچيده و استکبار جهاني را به خاک ذلت نشانده اند .

نکونام يادآور شد: بسيج توانسته به لطف خدا در انقلاب و صيانت از دستاوردهاي آن نقش داشته باشد و اين تفکر به ساير نقاط جهان و ديگر کشورهاي دنيا نيز تسري پيدا کند.

نکونام اذعان داشت: سبقت گرفتن مردم مسلمان و شيعه عراق در پذيرايي از زائرين حضرت اباعبدالله حسين (ع) سبقت در ارزش‌ها و عمل به ارزش‌هاي ديني است که ايرانيان نيز به اين خيل عظيم پيوسته‌اند.

وي افزود: امنيت چند ميليون زائر توسط بسيج مردمي عراق تأمين شد و اين نيروها در همه جا چه در حفاظت از مردم و چه در حمايت از عتبات عاليات نقش بسزايي داشته‌اند، خوشبختانه امروز در سوريه نيز بسيج شکل گرفته و مقاومت مي‌کند، آرام‌آرام تفکر بسيجي که امام خميني(ره) ايجاد کردند در جهان اسلام در حال پيشرفت است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۸:۵۰

12 Jan 2020