۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۵۱۸۱
مسئول سازمان همیاری شهرداری های استان:

جوانان لردگان شایسته ستایش هستند

قاسمی در همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان لردگان گفت: جوانان لردگان شایسته ستایش هستند و بهترین ، پاکترین و صادق ترین جوانان کشور جوانان لردگان هستند که اگر زندگی آنان را بررسی کنیم اینان سرشار از ایمان و پاکی و مردانگی و راستگویی هستند .
جوانان لردگان شایسته ستایش  هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، قاسمی در این همایش خاطر نشان ساخت: مهم ترین دغدغه جوانان این شهرستان، حل مشکلات معیشتی مردم و رفع بیکاری جوانان بویژه تحصیل کردگان این شهرستان است.

مسئول سازمان همیاری شهرداری ها در استان چهارمحال و بختیاری افزود: براین باورم که جوانانی هستند تا از «لردگان» بگویند و بنویسند، اما هزار توی موانع و محرومیت ها، نه تنها رمق و نای آنها را می گیرد، که حتی از مسیر رشد و شکوفایی طبیعی نیز دور شده و ناشکفته پرپر می شوند. جوانانی که شاید اگر بستری برای بودن و حضورشان گسترده می شد، کارهایی می کردند « کارستان».

قاسمی ادامه داد، لردگان با داشتن پتانسیل ها و توانمندیهای طبیعی و خدادادی زیاد همچون وجود چاه های نفت، معدن، حاصلخیزترین دشت های کشاورزی استان، رودخانه ها و آبهای روان، استراتژیک ترین موقعیت ارتباطی، مناسبترین شرایط آب و هوایی و ... واجد کسب رتبه اول و دوم در بسیاری از بخشهاست. و تنها شاخص های مربوط به اماکن مذهبی و مساجد این شهرستان متفاوت و بالاتر از نرم استان می باشد.

وی اشاره داشت:مردم این شهرستان صددرصد شیعه بوده و بی مورد ترین و کم مشکل ترین نقطه ای است که نه تنها معاند و مخالف با نظام در آن به سر نمی برد بلکه در همه عرصه های آزمایش و ضرورت و بویژه دوران دفاع مقدس مردانه حضور یافته و اعزام کاروان پیاده لردگان به جبهه ها  تعجب دنیا را برانگیخته بود و بعدها به الگوی غرورآفرینی برای اثبات شور و پایبندی تبدیل شد .

بنابراین انتظار می رود برای برون رفت شهرستان از وضعیت گذشته نگرش به لردگان اصلاح و متناسب با عزم دولت برای آن تصمیم گیری و برنامه ریزی شود .

قاسمی در پایان افزود: هر آنچه که تاکنون انجام شده تنها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و چنین گفتن و نوشتن ها را هم از موهبات الهی عطیه شده دانست.

وی از مسئولین شهرستان تقدیر و تشکر نمود و از جوانان این شهرستان خواست تا خودشان آستین همت را بالا بزنند و اوضاع شهرستان را بهتر سازند .

انتهای پیام/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۹:۵۱

8 Jan 2020