۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۷۷۹۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

جريان انحراف دنبال براندازي است/عده اي در صدد تطهير سران فتنه هستند

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که خواسته ملت ايران محاکمه سران فتنه است، گفت: جريان انحراف با نااميد کردن مردم و انتشار کليپ هاي مختلف در فضاي مجازي دنبال براندازي است.
جريان انحراف دنبال براندازي است/عده اي در صدد تطهير سران فتنه هستند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به ديدار اخير اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب فرمودند ۹ دي که آنقدر عظمت دارد پاسخ ملت به بازي هاي فتنه گران و دفاع از ارزش هاي دين بود.

حجت الاسلام هراتي مطلق با ببان اين که انقلاب اسلامي بر پايه خون شهيدان گرانقدر اسلام استوار شده است، گفت: ما با اين انقلاب زمينه ساز قيام حضرت عصر(عج) هستيم.

جريان انحراف دنبال براندازي است

وي با اشاره به جريان انحراف و فتنه در داخل نظام، گفت: جريان انحراف با نااميد کردن مردم و انتشار کليپ هاي مختلف در فضاي مجازي و محکوم کردن اين و آن دنبال براندازي است.

حجت الاسلام هراتي مطلق تصريح کرد: جريان فتنه اي که اين روزها با شعارهاي تفرقه افکنانه با اهداف و شعارهاي همان فتنه ۸۸ سر برآورده به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامي و ولايت فقيه است.

وي ادامه داد: مردم ايران که فرزندان خود را تقديم نظام انقلاب اسلامي کرده بيدار هستند و مشت محکمي به دهان فتنه گران و انحراف خواهند کوبيد.

عده اي در صدد تطهير سران فتنه هستند

هراتي مطلق با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: در آن سال عده اي به خيابانها آمدند، پرچم امام حسين (ع) و مساجد را به آتش کشيدند و بسيجي ها را کتک زدند و ضد انقلاب هم از اين قائله ننگين سوء استفاده کرد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن افزود: در فتنه سال ۸۸ استکبار، اسرائيل و تمام جنايت کاران دنيا بودند اما خروش ملت در روز ۹ دي مشت محمکي بر دهان فتنه گران زد.

خواسته ملت ايران محاکمه سران فتنه است

وي ادامه داد: عده اي در صدد تطهير سران فتنه و کساني که به انقلاب ضربه زده اند هستند و صداهايي از يک سري نهادهاي رسمي شنيده مي شود.

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که سران فتنه عليه نظام خروج کردند، تاکيد کرد: خواسته ملت ايران اين است که سران فتنه در يک دادگاه محاکمه شوند.

دولتمردان گراني و بيکاري را رفع کنند/حقوق هاي نجومي زيبنده انقلاب نيست

وي با بيان اين که سران فتنه بر نظام شوريدند، گفت: اگر چنين اتفاقي در آمريکا مي افتاد رئيس جمهور آمريکا تحمل مي کرد؟ اما اينها در مقابل نظام و رکن ولايت مطلقه فقيه ايستادند.

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که امروز مسئولين بايد گراني و بيکاري را رفع کنند، گفت: ما انقلاب کرديم براي آن که بيکاري در جامعه نباشد، گراني رخت بر بندد و به مردم خدمت کنيم.

وي با بيان اين که زيبنده نيست عده اي امروز با حقوق هاي نجومي سر از دل نظام بيرون آورند، گفت: اين مسائل بايد از مجاري قانوني پيگيري شود.

هراتي مطلق در بخش ديگري از خطبه ها به پروژه انتقال آب بن-بروجن اشاره کرد و گفت: انتقال آب با پيگيري مسئولين و همت مردم و هميشه در صحنه ميسر مي شود.

تاکيد بر تسريع در انتخاب فرماندار شهرستان بروجن

وي با اشاره به اين که شهرستان بروجن با کمبود آب مواجه است، گفت: ما نمي پذيريم کاري که قانوني و جزء پروژه هاي ملي است عده اي بخواهند مانع آن بشوند.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن قدرداني از زحمات و خدمات سرپرست فرمانداري بروجن، گفت: سرپرست، اختيارات کامل فرماندار را ندارد اميدواريم انتخاب فرماندار شهرستان بروجن تعيين تکليف بشود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۴۷

1 Jan 2020