۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۱۴۰۵۶

برنامه های پر بازدیدی که هنگام پخش از تلویزیون های کیار، قطع می شوند

طی هفته های گذشته وجود اشکال در پخش برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کیار از طریق سیستم آنالوگ باعث نارضایتی مردم شده است .
برنامه های پر بازدیدی که هنگام پخش از تلویزیون های کیار، قطع می شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار طی هفته های گذشته قطع برنامه های پر بازدید صدا و سیما همچون مسابقات لیگ قهرمانان اروپا،سریال ستایش و .....در شهرستان کیار باعث ناراحتی مردم خصوصا علاقمندان به اینگونه برنامه های تلوزیونی شده است .

قطعی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در ساعت ۲۳روزهای یکم و دوم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری و همچنین قطع شبکه سوم سیما در روز جمعه ۵اردیبهشت ماه هنگام پخش سریال ستایش نمونه ای از این مدعاست که متاسفانه صدا و سیما بدون در نظر گرفتن علاقه ی بینندگان اقدام به آن می نماید .

قطع برنامه های پر بازدید در حالی صورت می گیرد که سایر شبکه های صدا و سیما همزمان پخش عادی برنامه های خود را ادامه می دهند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار سامانه دیجیتال صدا و سیما در شهرستان کیار در بهمن ماه سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید و شاید هدف صدا و سیما از قطع برنامه های پر بازدید از طریق فرستنده های آنالوگ ،ترویج سامانه ی دیجیتال باشد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۸:۰۶

26 Dec 2019