کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های پر بازدیدی که هنگام پخش از تلویزیون های کیار، قطع می شوند

7 ارديبهشت 1393 ساعت 13:11

طی هفته های گذشته وجود اشکال در پخش برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کیار از طریق سیستم آنالوگ باعث نارضایتی مردم شده است .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار طی هفته های گذشته قطع برنامه های پر بازدید صدا و سیما همچون مسابقات لیگ قهرمانان اروپا،سریال ستایش و .....در شهرستان کیار باعث ناراحتی مردم خصوصا علاقمندان به اینگونه برنامه های تلوزیونی شده است .

قطعی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در ساعت ۲۳روزهای یکم و دوم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری و همچنین قطع شبکه سوم سیما در روز جمعه ۵اردیبهشت ماه هنگام پخش سریال ستایش نمونه ای از این مدعاست که متاسفانه صدا و سیما بدون در نظر گرفتن علاقه ی بینندگان اقدام به آن می نماید .

قطع برنامه های پر بازدید در حالی صورت می گیرد که سایر شبکه های صدا و سیما همزمان پخش عادی برنامه های خود را ادامه می دهند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار سامانه دیجیتال صدا و سیما در شهرستان کیار در بهمن ماه سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید و شاید هدف صدا و سیما از قطع برنامه های پر بازدید از طریق فرستنده های آنالوگ ،ترویج سامانه ی دیجیتال باشد .


کد مطلب: 14056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14056/برنامه-های-پر-بازدیدی-هنگام-پخش-تلویزیون-کیار-قطع-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir