:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> امام حسین (ع) روح خداگونه انسان، تفسیر بعثت و ترجمان امامت است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۵۰۳۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

امام حسین (ع) روح خداگونه انسان، تفسیر بعثت و ترجمان امامت است

فرمانده سپاه استان با اشاره به نقش بصیرت در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بالاترین ابزارهاست.
امام حسین (ع) روح خداگونه انسان، تفسیر بعثت و ترجمان امامت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی در همایش امربه معروف و نهی ازمنکر استان که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام سیدالشهداء علیه السلام ، گفت: امام حسین علیه السلام روح خداگونه انسان، تفسیر بعثت و ترجمان امامت است.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، افزود: امام حسین علیه السلام وارث انبیاء عظام الهی است و شمشیرش ذوالفقار عدالت علی علیه السلام است.

وی، تأکید کرد: قبول ولایت حسین علیه السلام برای آزادی انسان از جهنم پلیدی هاست. همیشه پاکی ها و خوبی ها در مقابل پلیدی ها ایستاده اند.

سردار محمدسلیمانی، گفت: حضرت موسی علیه السلام در مقابل فرعون، حضرت ابراهیم علیه السلام در مقابل نمرود و امام حسین علیه السلام در مقابل یزید ایستادند و این راه تا قیام قیامت ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به درسهایی که باید از قیام عاشورا بگیریم، اظهار کرد: برای حفظ دین باید فداکاری کرد و در راه قرآن باید مانند امام حسین علیه السلام از همه چیز گذشت.

وی، افزود: در میدان دفاع از ولایت، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ، همه باید در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی و دفاع کنند.

سردار محمدسلیمانی، ادامه داد:‌عاشورا به ما درس می دهد که سپاه دشمنان اسلام علی رغم ظاهری قدرتمند، بسیار ضعیف و آسیب پذیر است.

وی، با اشاره به نقش بصیرت در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بالاترین ابزارهاست.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۲۱

8 Jan 2020