۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۹۷۳۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

پارک‌های علم و فناوری دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: پارک‌های علم و فناوری دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشور است و باتوجه به نگاه ویژه دولت به مسائل علمی و پژوهشی علی‌رغم انباشت پروژه‌های نیمه‌تمام و عدم امکان تعریف پروژه جدید، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تلاش خود را برای تامین بخشی از اعتبارات لازم جهت پروژه احداث مجتمع پارک علم و فناوری استان می‌کند.
پارک‌های علم و فناوری دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست مشترکی باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، معاون دفتر تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشور است.

وی همگرایی و همدلی مدیران در مباحث توسعه‌ای را یکی از ویژگی‌های چهارمحال و بختیاری عنوان و یادآور شد: باتوجه به نگاه ویژه دولت به مسائل علمی و پژوهشی علی‌رغم انباشت پروژه‌های نیمه‌تمام و عدم امکان تعریف پروژه جدید، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تلاش خود را برای تامین بخشی از اعتبارات لازم جهت پروژه احداث مجتمع پارک علم و فناوری استان که در ابتدای سال توسط معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کلنگ خورد خواهد نمود.


وفایی اضافه کرد: باتوجه به محدودیت منابع و نیاز به مدیریت صحیح منابع، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان رصد برنامه‌های دستگاه‌ها و نگاه تخصصی به شاخص‌ها را در دستور کار قرارداده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد باتوجه به سیاست‌های کوچک‌سازی دولت، حمایت از پارک‌های علم و فناوری و ایجاد اشتغال دانش‌محور نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۵:۳۵

2 Jan 2020