۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۶۰۵۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه برای اوقاف است/ اقدامات رسانه‌ها در ترویج فرهنگ احسان ماندگار و وقف بسیار کارگشا است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین کار سازمان اوقاف و امور خیریه اعتمادسازی است افزود: وقتی مردم به اوقاف اعتماد داشته باشند با خیالی آسوده نسبت به وقف و کمک به دیگران اقدام کنند و اوقاف را معتمد خود در این امر می‌دانند.
اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه برای اوقاف است/ اقدامات رسانه‌ها در ترویج فرهنگ احسان ماندگار و وقف بسیار کارگشا است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی ظهر امروز در هفتمین همایش وقف و رسانه اظهار کرد: در هر دستگاهی که کار می‌کنیم باید خروجی‌های قابل قبول داشته باشیم و باید توجه داشته باشیم که کار ما رضایت خدا را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار سازمان اوقاف و امور خیریه اعتمادسازی است افزود: وقتی مردم به اوقاف اعتماد داشته باشند با خیالی آسوده نسبت به وقف و کمک به دیگران اقدام کنند و اوقاف را معتمد خود در این امر می‌دانند.

عزیزی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایه سازمان اوقاف و امور خیریه اعتماد مردم است افزود: اقدامات اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ احسان ماندگار و وقف در بین مردم بسیار کارگشا خواهد بود و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

این مسئول فرهنگ‌سازی در زمینه وقف را بسیار مهم عنوان و افزود: رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی می‌توانند کمک شایانی به اوقاف داشته باشند.

وی با اشاره به به ۱۲ وقف جدید که در هفته وقف صورت گرفت بیان داشت: ۳ مورد از وقف‌های صورت گرفته وقف منفعتی بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید فرهنگ وقف مشارکتی را در بین مردم، بازاریان و اصناف رواج دهیم تا بتوان کارهای مشارکتی گسترده‌ایی در این استان اجرا کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۴۲

1 Feb 2020