۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در معابر عمومي، امري مهم و قابل توجه است.
با متخلفين انتخاباتي در هر سطحى که هستند برخورد قانوني شود/ حفظ حرمت ماه رمضان در معابر عمومي مورد توجه قرار گيرد
به گزارش   جهانبین نیوز به نقل از   سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطيه  هاي نماز جمعه اين هفته به نقش روزه در جامعه پرداخت و گفت : روزه واجب شد تا تقوي الهي و خوبي در وجود انسان زنده بماند و انسان گرد گناه نگردد.
 
وي افزود: ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن، ماه مغفرت و آمرزش، ماه جود و كرم، ماه بخشش و نيكوكارى، ماه ايثار و از خود گذشتگى، ماه جهاد و كوشش، ماه سعى و تلاش، ماه رحمت و سازندگى و ماه ضيافت الله است
.
امام جمعه لردگان بيان داشت: ماه مبارك رمضان، فرصت خوبى براى  تمرينِ داشتن ظاهر خداپسندانه است تا در پى آن، زمينه تحول باطن افراد فراهم آيد؛ زيرا انسان‌ها با انتخاب هر نوع ظاهرى مانند لباس، رفتار، سخن و...، زمينه اثر آن‌را در باطن خود فراهم مى‌كنند چراكه اسلام بر اصلاح ظاهر فرد تأكيد مى‌كند و حفظ شعاير دينى را زمينه‌ساز تقواى قلب‌ها مى‌داند.
 
خطيب نمازجمعه لردگان در خطبه دوم در خصوص حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: از مردم نجيب ايران بخاطر حضور حداکثري خود در انتخابات که انتخاباتي مردم سالاري ديني است و به نداي رهبر انقلاب لبيک گفتند و حماسه اي عظيم خلق کردند قدرداني و تشکر مي نماييم .
 
وي، با اشاره به حق الناس بودن رأي مردم گفت: ريختن آراهاي اضافي ، بدون مهر و بيش از يک رآي توسط يک شخص و جابجائي آرا و .... اينها همه اش غير قانوني و خلاف مقررات و قانون است بايستي با عوامل اجرائي و با جدىت با متخلفين در هر سطحى مي‌باشند برخورد قانوني شود چرا حق الناس صورت گرفته وحق ديگران ضايعه شده است مسئولين امر حتما با اين خلافهاي انتخاباتي برخورد کنند .
 امام جمعه لردگان، در ادامه خطبه هاي نماز جمعه اين هفته افزود: انتخابات ۲۹ ارديبهشت امسال، اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به دنيا نشان داد و طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، پيروز انتخابات ملت شريف ايران بودند.
حجت الاسلام انصاري تاکيد کرد: پس از اين حضور باشکوه مردم، دولت بايد دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثري مردم در انتخابات باشد.
انتهاي خبر/630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۷:۲۰

30 Dec 2019