۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۹۴۸۴

اعتماد مسئولین به جوانان در جامعه ضعیف است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در جامعه کنونی اعتماد مسئولین به قشر جوان ضعیف است.
اعتماد مسئولین به جوانان در جامعه ضعیف است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار تشکل های مردم نهاد با اعلام اینکه در جمع جوانان حضور داشتند بسیار ارزشمند است، گفت: قانع کردن یک فرد متحرک و پویا که توقعات بی جایی هم ندارد، کار ساده ای نیست.

نکونام با بیان اینکه جوانان باید درک خوبی از شرایط داشته و تحلیل‌های نسبت به مسائل روز داشته باشند، بیان کرد: مسئولین باید نسبت به جوانان بهاء دهند و جوانان همیشه در صحنه ها حضور داشته باشند و نباید مسئولین در راستای حضور در صحنه جوانان شعار دهند بلکه باید به این امر عمل کنند.

وی با اشاره بر اینکه سازمان‌های مردم نهاد فعالیت های مردمی انجام می دهند، تصریح کرد: دولت مردان باید در راستای مسائل اقتصادی و امور اقتصاد مقاومتی این امور را به مردم بسپارند.

نکونام با بیان اینکه در کشور ما اکثر دولتی ها و دولت مردان بدون استثنا دوست دارندکار در دست دولت باشد، عنوان کرد: باید تشکل های مردم نهاد مورد حمایت قرار گیرد چرا که فعالیت های مردمی بیش از هر چیز در جامعه موثر هستند.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد یک جمع هستند،یک گروهی جمعی بهم پیوسته، همدل و همراه و غیر وابسته است ، یاد آور شد: راه و هدف تشکل های مردم نهاد مشخص و پیشبرد اهداف این گروه ها در جامعه بیشتر است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبرمعظم رهبری باورهای خیلی زیاد به جوانان داشتند و دارند، اذعان داشت: جوانان باید نشاط خود را در جامعه حفظ کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۴:۲۲

7 Feb 2020