۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۲۸۷۷
گزارش مردمي در خصوص بيانات رهبري در جمع نمازگزاران مرقد مطهر امام خميني(ره):

تحريف شخصيت امام خميني(ره) تحريف انقلاب اسلامي است/سيره امام خميني را تحقيقي بشناسيم

نماز گزاران نماز جمعه شلمزار ديدگاه هاي خود در خصوص سخنان امام خامنه اي در حرم مطهر امام خميني(ره) را بيان کردند.
تحريف شخصيت امام خميني(ره) تحريف انقلاب اسلامي است/سيره امام خميني را تحقيقي بشناسيم
گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

اطاعت از رهبري تنها راه نجات کشور و مردم و انقلاب است
يکي از نماز گزاران پس از خطبه هاي نماز جمعه و اقامه نماز به خبرنگار کيار بيدار گفت: امام خميني با حرکت بزرگ و انقلابي خود دستورات انبياء و ائمه را در ايران اسلامي زنده کرد و امروز امام خامنه اي بر تداوم اين راه تاکيد دارند و همه ما اعم از پير و جوان و زن و مرد بايد پيرو تاکيدات و دستورات رهبري باشيم و اطاعت از رهبري تنها راه نجات کشور و مردم و انقلاب است.

شخصيت و سيره امام خميني را بايد با تحقيق بشناسيم
مدير موسسه فرهنگي هنري رهپويان ظهور مهر شهرستان کيار در پاسخ سول خبرنگار کيار بيدار که پرسيد:مهمترين محور سخنان رهبري در جمع زوار مرقد مطهر امام خميني(ره) چه بود؟ گفت: با توجه به مسائل روز و اتفاقات به وقوع پيوسته چه در عرصه ي داخلي و چه در عرصه ي خارجي هميشه رهبري بهترين، شيواترين و کارآمد ترين تاکيدات و دستورات را بيان مي کنند که سخنان ايشان در بيست و ششمين مراسم ارتحال امام خميني نيز داراي اين خصوصيات بود.

وي افزود:طي ماه هاي اخير جرياني در کشور سعي دارد با تحريف بيانات، افکار و سيره امام و تغيير سمت شخصيت امام به سوي طيف خود، بهره برداري سياسي نمايد که البته رهنمود هاي رهبري در جمع زوار آن پير سفر کرده تمام نقشه هاي آنان را نقش بر آب کرد.

اين هنرمند جوان در ادامه گفت: امام خامنه اي از همگان خواست در خصوص شخصيت امام،سيره امام و آنچه ما از امام خميني مي دانيم و مي شناسيم مستند، مستدل و با تحقيق سخن بگوئيم نه هر آنچه را که عده اي با سوء نيت هاي سياسي عنوان مي کنند را بپذيريم و تکرار کنيم.


تحريف شخصيت امام خميني، تحريف انقلاب اسلامي است
ديگر مصاحبه کننده با خبرنگار کيار بيدار مردي جوان و ميانسال بود که خود را نبي الله ميرزايي معرفي کرد و در خصوص سوال مطرح شده گفت: تحريف شخصيت امام خميني که در حال حاضر خيلي ها و بخصوص يک سري از جريان هاي سياسي بدنبال آن هستند به معناي تحريف انقلاب اسلامي است و اگر اينان در هدف شوم خود موفق شوند در مرحله بعد سعي خواهند کرد که اصل انقلاب اسلامي را زير سوال ببرند و خدشه دار شدن انقلاب ب باعث القاء بي نتيجه بودن همه ي رشادت ها و ايثار ها و ايستادگي هاي مردم شهيد پرور ايران اسلامي در برابر دشمنان قسم خورده ايران اسلامي است که با رهنمود هاي رهبر فرزانه انقلاب، تير بدخواهان اسلام و امام و انقلاب و مردم به سنگ مي خورد.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۴۳

13 Jan 2020