۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۹۱۶۸
پيشرفت 46 درصدي پتروشيمي لردگان

کارخانه پتروشيمي لردگان نيمه دوم سال 97 به بهره‌برداري مي‌رسد

فرماندار شهرستان لردگان گفت: کارخانه پتروشيمي لردگان نيمه دوم سال 97 به بهره‌برداري مي‌رسد.
کارخانه پتروشيمي لردگان نيمه دوم سال 97 به بهره‌برداري مي‌رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ابوالقاسم کريمي در حاشيه بازديد از کارخانه پتروشيمي شهرستان لردگان اظهار کرد: در سال جاري تاکنون دو بازديد از کارخانه پتروشيمي لردگان صورت گرفته است و اين پروژه پيشرفت خوبي دارد و براساس بررسي‌هاي صورت گرفته 90 درصد از کارکنان و کارگران شاغل در اين کارخانه بومي استان چهارمحال و بختياري به خصوص بومي لردگان هستند و 10 درصد ديگر نيز که غيربومي‌اند، متخصصاني هستند که در ديگر کارخانجات پتروشيمي کشور و در شرکت‌هاي مرتبط کار کرده‌اند و بر اساس ضرورت کار آن‌ها در اين کارخانه مشغول به کار شده‌اند.

فرماندار شهرستان لردگان بيان داشت: شهرستان لردگان از ظرفيت بسيار خوبي در حوزه صنعت برخوردار است و بايد از اين ظرفيت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي استفاده شود.

وي افزود: با بهره‌برداري از پروژه پتروشيمي لردگان زمينه اشتغال جوانان جوياي کار در شهرستان لردگان فراهم خواهد شد و اميد است واحدهاي توليدي و صنعتي بيشتري در اين شهرستان به‌ بهره‌برداري برسد.

کريمي با اشاره به اهميت تحقق اقتصاد مقاومتي بيان داشت: در تلاش هستيم با برنامه‌ريزي مشخص و مدون کارخانه پتروشيمي لردگان نيمه دوم سال 97 به بهره‌برداري برسد و اقدامات خوبي در اين خصوص در شهرستان لردگان انجام شده است.

دکتر محمودي مدير سايت پتروشيمي  لردگان نيز در اين جلسه گزارش داد و گفت:  پتروشيمي لردگان تاکنون 46 درصد پيشرفت داشته که تا دو و سه ماه آينده به 50 درصد خواهد رسيد.

وي افزود: تجهيزات سنگين آن تا يک‌ ماه ديگر نصب مي‌شود و باتوجه به برنامه‌اي که در دست داريم ان‌شاالله در نيمه دوم سال 97 توليد را شروع خواهيم کرد.

محمودي ادامه داد: اين پتروشيمي در روز با ظرفيت 3000 تن اوره توليد و به بازار کشور و صادر به خارج از کشور عرضه خواهد  شد و با توجه به بر اورد اوليه روزي 300 تريلي بارگيري مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۶:۳۸

16 Feb 2020