۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۳۲۹۰۲
امام جمعه بخش باباحيدر گفت:

ايام دهه فجر فرصت مناسبي براي بازگو کردن و انتقال دستاوردها انقلاب اسلامي است

امام جمعه بخش باباحيدر گفت: انقلاب اسلامي تاکنون خدمات زيادي ارائه داده و ايام دهه فجر فرصت مناسبي براي بازگو و انتقال دستاوردها و آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي به نسل‌هاي جديد جامعه است.
ايام دهه فجر فرصت مناسبي براي بازگو کردن و انتقال دستاوردها انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم. رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.
 
وي در خطبه هاي دوم تصريح کرد:حادثه فرو نشست ساختمان پلاسکو و شهادت آتشنشانان شجاع و قهرمان و همچنين وارد آمدن خسارت اقتصادي به جمعي از هموطنان را که ملت ايران را به سوگ و اندوه نشاند را تسليت گفت.

حادثه دلخراش و جانسوز پلاسکو اوج ايثار و فداکاري آتشنشانان بود

امام جمعه بخش باباحيدر گفت: در حادثه دلخراش و جانسوز پلاسکو از يک سواوج ايثار و فداکاري آتشنشانان قهرمان به نمايش درآمد و از سوي ديگر نه تنها خانواده هايي، داغدار عزيزان خود شدند بلکه دل تمام ايرانيان را به درد آورد.

وي در ادامه آغاز دهه فجر را گرامي داشت و از مردم و مسئولين خواست برنامه هاي با شکوهي در سطح بخش اجرايي نمايند.

وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي تاکنون خدمات زيادي ارائه داده و ايام دهه فجر فرصت مناسبي براي بازگو کردن و انتقال دستاوردها و آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي به نسل‌هاي جديد جامعه است.
 
وي بيان کرد: شناخت و آگاهي نسل جوان از چگونگي پيروزي انقلاب اسلامي نقش مهمي در تداوم و به‌دست آوردن دستاوردهاي ديگر در مجامع بين‌المللي دارد.
 
حجت الاسلام ياوري در پايان از اقدامات قوه قضاييه که به توصيه مقام عظماي ولايت درمبارزه جدي با مفاسد اقتصادي از جمله ورود به مساله فيشهاي نجومي و رسيدگي به پرونده فسادهاي کلي که متاسفانه در دستگاهاي مختلف يافت شده است قدرداني کرد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۴

4 Jan 2020