۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۱
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در شهرکرد:

معلمان برای مطالبه حقوق خود خطوط قرمز را رعایت کنند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: خط قرمز نظام اعتراض به دولت نیست و معلمان برای مطالبه حقوق خود با رعایت خطوط قرمز باید اقدام کنند.
معلمان برای مطالبه حقوق خود خطوط قرمز را رعایت کنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حمیدرضا کفاش معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم معرفی مدیر کل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آموزش و پرورش تغییرات افقی است نه عمودی و در آموزش و پرورش کمیته انتصابات مرکب از جمعی از معتمدان وزیر است.

کفاش افزود: برای انتصاب مدیران کاندیداها دعوت شده و طی مصاحبه‌ای فرد شایسته‌تر انتخاب می‌شود و به این منظور برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش این استان از بین هفت کاندیدا و مصاحبات صورت گرفته بهروز امیدی برای این سمت برگزیده شد.

وی با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش کاری تیمی است گفت: کار انفرادی در آموزش و پرورش معنایی ندارد و پاسخگو نیست.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون ولایت‌فقیه معنایی ندارد بیان کرد: امام بنیان‌گذار انقلاب است و از همین‌رو این نظام بدون ولی‌فقیه هیچ معنایی ندارد.

کفاش با بیان اینکه مدیرکل جدید نباید ذره‌ایی از خوبی‌های گذشته را نادیده بگیرد و به دنبال نقاط ضعف گذشته باشد افزود: تنها باید به سوی جلو حرکت کرد و راه را برای پیش برد هرچه بهتر نظام آموزشی باز کرد.

وی بازنشستگان آموزش و پرورش را متفاوت از سایر بازنشستگان دانست و ادامه داد: باید از این نیروهای فعال به نحو احسنت بهره برد و از تجربه این افراد در غالب نیروهای مردم نهاد بهره گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش اعتراض فرهنگیان را اگر در چارچوب نظام باشد را درست و منطقی دانست و افزود: باید اعتراضات با منطق و ادب صورت بگیرد چون معلمان سرمشق دانش‌آموزان هستند و همیشه این منطق است که پیروز است.

وی تاکید کرد: خط قرمز نظام اعتراض به دولت نیست و معلمان برای مطالبه حقوق خود با رعایت خطوط قرمز باید اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولت اعتدال است ادامه داد: عملکرد دولت به گونه‌ایی است که در آینده تبعیض‌ها برداشته شده و معلمان مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

وی حضور فرهیختگان در تبیین و تدوین ظرفیت‌های دولت را الزامی دانست و تصریح کرد: تخصیص سال گذشته دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش را ۱۱۲ بود و این در حالی است که معمولا سایر دستگاه‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد تخصیص گرفته‌اند.

وی به ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار خارج از مصوب بودجه در سال ۹۴ اشاره و تاکید کرد: این اعتبار از اعتبارات خود دولت برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات علیرضا کریمیان تقدیر و بهروز امیدی اردلی به عنوان مدیرکل جدیدآموزش و پرورش استان منصوب و معرفی شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اسكندر
تبريك به جانباز سر افراز هشت سال دفاع مقدس آقاي اميدي راستابي

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۳۱

29 Dec 2019