کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در شهرکرد:

معلمان برای مطالبه حقوق خود خطوط قرمز را رعایت کنند

11 خرداد 1394 ساعت 16:20

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: خط قرمز نظام اعتراض به دولت نیست و معلمان برای مطالبه حقوق خود با رعایت خطوط قرمز باید اقدام کنند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حمیدرضا کفاش معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم معرفی مدیر کل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آموزش و پرورش تغییرات افقی است نه عمودی و در آموزش و پرورش کمیته انتصابات مرکب از جمعی از معتمدان وزیر است.

کفاش افزود: برای انتصاب مدیران کاندیداها دعوت شده و طی مصاحبه‌ای فرد شایسته‌تر انتخاب می‌شود و به این منظور برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش این استان از بین هفت کاندیدا و مصاحبات صورت گرفته بهروز امیدی برای این سمت برگزیده شد.

وی با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش کاری تیمی است گفت: کار انفرادی در آموزش و پرورش معنایی ندارد و پاسخگو نیست.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون ولایت‌فقیه معنایی ندارد بیان کرد: امام بنیان‌گذار انقلاب است و از همین‌رو این نظام بدون ولی‌فقیه هیچ معنایی ندارد.

کفاش با بیان اینکه مدیرکل جدید نباید ذره‌ایی از خوبی‌های گذشته را نادیده بگیرد و به دنبال نقاط ضعف گذشته باشد افزود: تنها باید به سوی جلو حرکت کرد و راه را برای پیش برد هرچه بهتر نظام آموزشی باز کرد.

وی بازنشستگان آموزش و پرورش را متفاوت از سایر بازنشستگان دانست و ادامه داد: باید از این نیروهای فعال به نحو احسنت بهره برد و از تجربه این افراد در غالب نیروهای مردم نهاد بهره گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش اعتراض فرهنگیان را اگر در چارچوب نظام باشد را درست و منطقی دانست و افزود: باید اعتراضات با منطق و ادب صورت بگیرد چون معلمان سرمشق دانش‌آموزان هستند و همیشه این منطق است که پیروز است.

وی تاکید کرد: خط قرمز نظام اعتراض به دولت نیست و معلمان برای مطالبه حقوق خود با رعایت خطوط قرمز باید اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولت اعتدال است ادامه داد: عملکرد دولت به گونه‌ایی است که در آینده تبعیض‌ها برداشته شده و معلمان مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

وی حضور فرهیختگان در تبیین و تدوین ظرفیت‌های دولت را الزامی دانست و تصریح کرد: تخصیص سال گذشته دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش را ۱۱۲ بود و این در حالی است که معمولا سایر دستگاه‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد تخصیص گرفته‌اند.

وی به ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار خارج از مصوب بودجه در سال ۹۴ اشاره و تاکید کرد: این اعتبار از اعتبارات خود دولت برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات علیرضا کریمیان تقدیر و بهروز امیدی اردلی به عنوان مدیرکل جدیدآموزش و پرورش استان منصوب و معرفی شد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22821

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22821/معلمان-مطالبه-حقوق-خود-خطوط-قرمز-رعایت-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir