۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۶۶۰۱
رئيس سازمان نظام مهندسي چهارمحال و بختیاری:

راه‌اندازي اکيپ نظارت سازمان نظام مهندسي در شهرستان فارسان

رئيس سازمان نظام مهندسي استان در سفر به فارسان از راه‌اندازي اکيپ نظارت سازمان نظام مهندسي فارسان خبر داد.
راه‌اندازي اکيپ نظارت سازمان نظام مهندسي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهندس سيامک مشرف اظهار کرد: اکيپ نظارت با گشت‌زني در سطح شهر، ساخت و سازهاي غيرمجاز را به شوراي انتظامي معرفي و اين شورا برخورد مي‌کند.
 
وي در ادامه در مورد ساخت و سازها بر اساس الگوي اسلامي گفت: اين‌گونه ساخت و سازها در اولويت کار اين سازمان است.
 
فرماندار فارسان در اين ديدار با اشاره به جايگاه سازمان نظام مهندسي ساختمان در صنعت ساخت و ساز گفت: اين سازمان به عنوان اصلي‌ترين رکن فني و تخصصي در امر ساخت و ساز مي‌باشد که اعضاي آن مي‌توانند  پشتوانه خوبي براي سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهريان باشند.

وي بيان داشت: تسهيل در امور مردم و واقعي کردن امر نظارت مي‌تواند در جلب نظر مردم براي اخذ پروانه ساختماني تاثيرگذار باشد.

فرماندار فارسان ضمن تقدير و تشکر از تعامل و همکاري مناسب سازمان نظام مهندسي ساختمان با ساير ادارات از جمله شهرداري‌ها و اداره کل راه و شهرسازي بر بهسازي و مقاوم‌سازي بافت فرسوده، نماسازي منطبق بر فرهنگ شهري تاکيد کرد.

در پايان و  در راستاي اهداف برنامه‌هاي سازماني و توجه ويژه و تقويت دفاتر نمايندگي  رئيس سازمان از دفتر نمايندگي فارسان  بازديد کرد و از نزديک به مسائل و مشکلات اين دفتر نمايندگي و همچنين راهبردهاي لازم جهت پيشرفت و توسعه دفاتر نمايندگي پرداختند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۰:۰۴

30 Dec 2019