۰
plusresetminus
بعنوان اهالي رسانه شهرستان کوهرنگ و زبان مردم به شهردار چلگرد توصيه مي‌کنيم نسبت به رفع مشکل خودروي آتش‌نشاني اقدام کند و مسئوليت هر اتفاقي در زمينه آتش سوزي و حوادث مربوط به مسائل آتش‌نشاني مي‌افتد با شهرداري چلگرد مي‌باشد.
آقاي شهردار شما مسئول هستيد وقتي آتش‌نشاني چلگرد براي اطفاء حريق با پيکان بار وارد مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، شب گذشته به مناسبت آمادگي در برابر بلايا و حوادث طبيعي مانور فرضي (ساعت صفر) توسط فرماندار شهرستان کوهرنگ اعلام شد.

مانور "ساعت صفر" با هدف سنجش ميزان‌ آمادگي دستگاه‌هاي عضو ستاد مديريت بحران  برگزار مي‌شود.

مانور ساعت 18:12 دقيقه روز 3 دي‌ماه توسط مرتضي زمان‌پور در روستاي دهنو اعلام شد که بر اثر رانش زمين در اين روستا، اتصال کابل‌هاي برق، تعداد 6 خانواده دچار حريق شديد شدند و از ادارات ستاد بحران خواسته شد تا سريع در محل حاضر شوند.

به محض اعلام خبر به ادارات، اداره برق بعد از 2 دقيقه برق مکان مورد نظر را قطع کرد و اکيپ کشيک اين اداره روانه مقصد شدند.

اورژانس 115 و پايگاه جمعيت هلال احمر بعد از 4 دقيقه و اداره برق چند دقيقه بعد به محل رسيدند و آمادگي خود را به رخ بقيه ادارات کشيدند.

سپس بقيه ادارات از جمله راه و شهرسازي، کلانتري، راهور پليس، سپاه پاسداران و ساير ادارات در کمترين زمان در محل حاضر شدند.

اما نکته قابل توجه اين مانور انتظار بي‌شمار مردم و فرماندار کوهرنگ از رسيدن آتش‌نشاني بود که بعد از اتمام مانور و در حالي که همه در حال ترک صحنه بودند سر و کله آتش‌نشاني هم پيدا شد که 3 کپسول اطفاء حريق را در وانت پيکان بار (پيمانکار برف‌روبي شهرداري چلگرد) قرار داده بود به‌همرا يک نفر آتش‌نشان وارد صحنه شد که باعث نااميدي و دل‌سرد شدن مردم و فرماندار کوهرنگ شد.

اکنون ما بعنوان اهالي رسانه اين شهرستان و زبان مردم به شهردار چلگرد توصيه مي‌کنيم نسبت به رفع مشکل خودروي آتش‌نشاني اقدام کند چرا که مسئوليت هر اتفاقي در زمينه آتش‌سوزي و حوادث مربوط به مسائل آتش‌نشاني با شهرداري چلگرد مي‌باشد و اگر اتفاقي واقعي بيفتد آتش‌نشاني چلگرد چه اقدامي مي‌ تواند انجام دهد؟

فرماندار کوهرنگ در پايان اين مانور به خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: اين مانور برخلاف ساير مانورها بدون هماهنگي‌هاي اوليه و با هدف سنجش سرعت و ميزان آمادگي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان برگزار شد.
 
وي با بيان اينکه نتايج مانور اميدوارکننده بود، تاکيد کرد: نزديک به 10 دستگاه اجرايي در اين مانور خدمات خود را به نمايش گذاشتند.
 
زمان‌پور معتقد است مانور برگزار شده نشان داد درجه قابل توجهي از تعامل و همکاري در بين نهادهاي خدمات‌رسان عضو ستاد مديريت بحران شهرستان کوهرنگ وجود دارد.

گزارش از همت بدري فرد

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۲۷

29 Jan 2020