۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۰۲۷۳
معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني انجمن سينماي جوانان ايران:

دو سينماي ديجيتال در چهارمحال و بختياري راه‌اندازي مي‌شود

معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني انجمن سينماي جوانان ايران از راه‌اندازي دو سينماي ديجيتال در چهارمحال و بختياري خبر داد.
دو سينماي ديجيتال در چهارمحال و بختياري راه‌اندازي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ علي جعفري معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني انجمن سينماي جوانان ايران در ديدار با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي با تنظيم تفاهمنامه‌اي به مناسبت هفته دولت در شهرکرد اظهار کرد: اين دو سينما بزودي در شهرهاي شهرکرد و فارسان با همکاري انجمن سينماي جوانان ايران، سازمان امور سينمايي و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان داير مي‌شود.

وي گفت: باتوجه به اهميت سينما در ارائه محصولات فرهنگي و افزايش سطح کيفي فيلم‌هاي توليد شده در سال‌هاي اخير و همچنين استقبال خوب مردم از هنر هفتم، اين انجمن اقدام به توسعه سينماهاي ديجيتال در شهرهاي مختلف ايران خواهد کرد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري نيز از تبديل شدن مجتمع فرهنگي هنري غدير به سينما غدير با همکاري انجمن سينماي جوانان کشور خبر داد.

جواد کارگران دهکردي در اين نشست افزود: انجمن سينماي جوان جزئي از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي است و مي‌تواند در توسعه فرهنگ سينمايي و توليد فيلم کوتاه نقش داشته باشد.

طيبه فلکيان مدير امور استان‌هاي انجمن سينماي جوانان ايران نيز گفت: اعطاي نمايندگي انجمن سينماي جوانان به شهرستان‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري در دست بررسي است و انجمن سينماي جوانان کشور آمادگي ايجاد دفاتر در نقاط مختلف کشور را دارد.

هم‌اکنون تنها دو سينماي بهمن شهرکرد و هفدهم شهريور بروجن در چهارمحال و بختياري فعال است در حالي که اين استان ٩٠٠هزار نفر جمعيت دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۵۳

30 Dec 2019