۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۴۲۴۲
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بسیج و مسجد دو جزء جدا نشدنی هستند/ تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سه سال متوالی یعنی عدم تحقق منویات رهبری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با حضور در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کیار خواستار تلاش همه بسیجیان و مردم برای حفظ وحدت و یکپارچگی و جلوگیری از هر گونه اختلاف و دودستگی برای شکست سیاست های دشمن شد.
بسیج و مسجد دو جزء جدا نشدنی هستند/ تکرار شعار اقتصاد مقاومتی در سه سال متوالی یعنی عدم تحقق منویات رهبری
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از  کیار بیدار، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف من از حضور در تیم مدیریتی سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری فقط و فقط بسیج کردن سپاه و همه امکانات آن برای بسیج است.

وی افزود: بسیج نهادی مقدس است که امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) سنگ بنای آن را گذاشت و در طول سال های پس از انقلاب این نهال به درختی تناور بدل شد و اکنون وظیفه تک تک بسیجیان و سپاهیان حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: باید از گذشته درس عبرت بگیریم، دشمنان  ۸۰۰ سال در سرزمین آندلس از راه های مختلف فعالیت کردند تا اندلس را به اسپانیا کنونی تبدیل کردند و متاسفانه طی این دوره پر فراز و نشیب توانستند خواسته شان را محقق کنند و اکنون در حال برنامه ریزی برای تکرار آن در دیگر سرزمین ها و بلاد اسلامی هستند.

سردار اکبری با بیان اینکه اصل و اساس اسلام از مسجد آغاز شد و اولین برنامه تبلیغ و ترویج اسلام توسط پیامبر اکرم در راستای ایجاد و توسعه مسجد بود گفت: مسجد محل ارتقا معنویت است، مسجد محل بصیرت است، مسجد محل مبارزه با شیطان است و بر همین اساس باید فرماندهان پایگاه های مقاومت ارتباط منسجم با مسجد، امام جماعت مسجد محل را ایجاد و حفظ کنند و برای جذب مردم راهکارهای عملی درست جذب را در پیش گیرند.

وی محوریت بسیج را مسجد عنوان نمود و گفت: باید بسیج عامل و نیروی تقویت کننده مسجد باشد و مسجد نیز باید بستری برای رشد و تعالی بسیج و بسیجیان شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اشاره به تکرار متوالی شعار اقتصاد مقاومتی توسط رهبری گفت: سه سال است که رهبری با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و همچنان ملزومات اجرای آن در پی آن است که تلنگری به مسئولان بزند که راه نجات اقتصاد کشور و رفع مشکلات مردم فقط و فقط اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است این نکته را هم یادآور می شود که به معنای آن است که در رفع مشکلات اقتصادی مردود شده ایم.

سردار اکبری افزود: هر کجا تهدید و تحریم دشمن را باور کردیم پیروز شدیم اما هر کجا دشمن را دست کم گرفتیم یا از واقعیات دشمنی دشمنان غافل شدیم شبیخون خوردیم که عرصه ی فرهنک یکی از عرصه هایی است که در آن شکست خورده ایم.

وی با بیان این مساله که بسیجی های این زمان از نظر توان و توانایی بسیار قوی تر از گذشتگان هستند یادآور شد: بالا بودن توان در کنار قدرت تصممیم گیری و همت بالا می تواند کشور را از بن بست ها و تنگناها خارج کند که امیدواریم بسیجیان ما بسیجی عمل کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: دشمن اگر متوجه شود در بین مردم ضعف وحدت و ضعف نظامی ایجاد شده است بی شک بلایی که بر سر عراق و سوریه آورده است را بر سر ایران اسلامی هم می آورد اما تا زمانی که متحد و همدل باشیم جرات و جسارت هیچ اقدامی را ندارد.

انتهای پیام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۵۷

5 Mar 2020