۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۰۶۴۲
در چهارمحال و بختیاری

برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دفاع مقدس 634 عنوان برنامه برگزار می‌شود که از این تعداد 232 برنامه درون‌سازمانی و 402 برنامه برون‌سازمانی است.
برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 634 عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۳۲ از این تعداد برنامه درون‌سازمانی است افزود: 402 عنوان برنامه برون‌سازمانی بوده و برای خواهران و برادران در سنین محتلف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس دو هدف اصلی درنظر گرفته شده است یکی نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح برای افزایش اعتماد مردم و دوم ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمن.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مهر ولایت در فرهنگسرای شهرکرد تاکید کرد: این نمایشگاه در سه قسمت، بخش نرم‌افزاری شامل غرفه‌ها، بخش سخت‌افزاری که بیرون از نمایشگاه قرار دارد و بخش دیگر آن بازسازی عملیات کربلای پنج است به صورت نمایشی ویدئویی برگزار می‌شود.

وی آغاز برپایی نمایشگاه را یکم مهرماه و پایان آن را ۱۵ مهر که مصادف با سالروز ورود رهبر انقلاب و سالگرد کنگره دانست و خاطرنشان کرد: در این ۱۵ روز ۱۵ برنامه با حضور ۱۵ سخنران در فرهنگسرا داریم و هر روز برای یک قشر در نظر گرفته شده است.

سردار محمدسلیمانی افتتاح نمایشگاه مهر ولایت را در دومین روز مهر و با حضور مسئولین دانست و گفت: غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در سراسر استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه دیگر در هفته دفاع مقدس رژه باشکوه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در مرکز این استان برگزار می‌شود و در برخی از شهرستان‌ها با یک روز فاصله و در برخی دیگر برنامه بصورت صبحگاه مشترک است.

سردار محمدسلیمانی برپایی خیمه‌های سلامت در میعادگاه‌های نماز جمعه و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌ای این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش اساتید دانشگاه و نخبگان، برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان، اختتامیه جشنواره ادبیات استانی، پیاده‌روی خانوادگی و... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهامحال و بختیاری به برگزاری رژه چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان اشاره و اضافه کرد: همایش شبکه روشن‌گری، همایش اقوام بختیاری، سرکشی از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های در این هفته است.

وی اوج برنامه‌ها برای این هفته را در روز 15 مهرماه دانست و یادآور شد: جشنواره روز سرباز برنامه‌ای است که در هفته دفاع مقدس برای تجلیل از مقام سربازان برگزار می‌شود.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به تقارن عید غدیر و هفته دفاع مقدس تاکید کرد: بازسازی واقعه غدیر عمل دیگری است که به لطف الهی در این راستا و به همت بسیج کارهای خوبی انجام شده و استقبال خوبی هم از سوی مردم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) ادامه داد: برنامه بازسازی واقعه غدیر علاوه‌بر داخل کشور امسال در خارج کشور هم برگزار می‌شود.

وی از بازسازی واقعه غدیر در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و سامان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه طبق آمار گذشته استقبال خوبی از این موضوع شده است.

انتهای یام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۹:۵۴

29 Feb 2020