۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۳۶۴۰۲
استادحوزه و دانشگاه:

عنصر اصلي عزاداري حسيني روشنگري معارف ديني است

حجت الاسلام دکتر رمضان اسدي گفت: عنصر اصلي عزاداري سيد و سالار شهيدان روشنگري معارف ديني و بيان شاخصه ها و ويژگي هاي اهل بيت(ع) است.
عنصر اصلي عزاداري حسيني روشنگري معارف ديني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام دکتر رمضان اسدي استادحوزه و دانشگاه هاي استان چهار محال وبختياري در مراسم شب چهارم در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت ايم شهادت امام حسين (ع) گفت:در مراسمات عزاداري امام حسين (ع) بهترين گفتماني که مي بايست ترويج و تبيين داده شود معارف دين اسلام است چراکه هدف اصلي قيام امام حسين(ع) احياي دين اسلام بود.

دکتر اسدي گفت:بدون بصيرت حسيني، فقط لباس مشکي پوشيدن و گريه کردن و بر سر و سينه زدن که امام را در سال ۶۱ هجري به شهادت رساندند، فايده اي ندارد.

وي بيان کرد: امام حسين (ع)، براي احياء امر به معروف و نهي از منکر قيام کردند و امروز وظيفه ما اين است که از درس هايي که از حماسه عاشورا ميگريم به درستي در زندگي خود استفاده کنيم تا نتيجه آن را در جامعه اسلامي ببينيم.

حجت الاسلام دکتر رمضان اسدي بابيان اينکه بايد در جامعه محبت و شکر گذاري از نعمت هاي خداوند رواج بيشتري پيدا کند، افزود: اگر در جامعه محبت و شکر گذاري از نعمت هاي خداوند رواج بيشتري پيدا کند، بدون شک بزرگ ترين مشکلات با کم ترين هزينه بر طرف خواهد شد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۱:۵۲

31 Dec 2019