۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۰۱۴۸
فرماندار بن:

اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري چهار اصل مهم در حقوق شهروندي است

کمال اکبريان اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري را چهار اصل مهم در حقوق شهروندي دانست وگفت: مسئولين ادارات ما بايد در جهت اجراي اين چهار اصل تلاش کنند.
اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري چهار اصل مهم در حقوق شهروندي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان صبح امروز در ستاد صيانت از حريم حقوق شهروندي گفت: اخلاق يکي از اصول اساسي در هر اداره اي است که اگر کارمندان به آن پايبند نباشند نمي توانند حقوق ارباب رجوع را رعايت کنند.


اکبريان تصريح کرد: اخلاق مداري کارکنان ادارات صرفا به برخورد نيکو مرتبط نمي شود و بايد بتوانند قوانين را به نفع مردم استفاده کنند و خدمت به مردم هدف اصلي آنان باشد.


وي گفت: عدم انتقاد پذيري برخي مسئولين و واکنش در برابر منتقدين اشتباه بوده و بايد مسئولين ما انتقاد پذير باشند تابتوانند بهتر وظايف خود را انجام دهند.



فرماندار بن گفت: همه مردم شهرستان بن حق دارند از کارهايي که مسئولين انجام مي دهند اطلاع کسب نمايند و کوتاهي مسئولين در اطلاع رساني اقدامات و فعاليت هاي ارگان ها ضعف بزرگ ادارات بوده که بايد در اصلاح آن اقدام نمايند.



اکبريان خاطر نشان کرد: عدم آگهي شهروندان از حقوق خود آسيب هايي داشته که گاهي منجر به ايجاد توقعات بي جا شده و يا گاهي حقوق شهروندي ضايع مي شود.



وي مساله حجاب و عفاف را مساله اي مهم و اساسي عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حجاب مردم شهرستان بن نه تنها در استان بلکه در کل کشور نمونه بوده و بايد در حفظ آن تلاش و برنامه ريزي کنيم.



اکبريان گفت: مساله عفاف نه تنها کمتر از حجاب نبوده بلکه گاهي از مساله حجاب نيز مهم تر شده و مسئولين ما در ادارات بايد نسبت به عفاف کارمندان خود بيشتر توجه داشته باشند.



فرماندار بن اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري را چهار اصل مهم در حقوق شهروندي دانست وگفت: مسئولين ادارات ما بايد در جهت اجراي اين چهار اصل تلاش کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۷:۵۸

27 Dec 2019