کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بن:

اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري چهار اصل مهم در حقوق شهروندي است

22 دی 1393 ساعت 11:32

کمال اکبريان اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري را چهار اصل مهم در حقوق شهروندي دانست وگفت: مسئولين ادارات ما بايد در جهت اجراي اين چهار اصل تلاش کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان صبح امروز در ستاد صيانت از حريم حقوق شهروندي گفت: اخلاق يکي از اصول اساسي در هر اداره اي است که اگر کارمندان به آن پايبند نباشند نمي توانند حقوق ارباب رجوع را رعايت کنند.


اکبريان تصريح کرد: اخلاق مداري کارکنان ادارات صرفا به برخورد نيکو مرتبط نمي شود و بايد بتوانند قوانين را به نفع مردم استفاده کنند و خدمت به مردم هدف اصلي آنان باشد.


وي گفت: عدم انتقاد پذيري برخي مسئولين و واکنش در برابر منتقدين اشتباه بوده و بايد مسئولين ما انتقاد پذير باشند تابتوانند بهتر وظايف خود را انجام دهند.



فرماندار بن گفت: همه مردم شهرستان بن حق دارند از کارهايي که مسئولين انجام مي دهند اطلاع کسب نمايند و کوتاهي مسئولين در اطلاع رساني اقدامات و فعاليت هاي ارگان ها ضعف بزرگ ادارات بوده که بايد در اصلاح آن اقدام نمايند.



اکبريان خاطر نشان کرد: عدم آگهي شهروندان از حقوق خود آسيب هايي داشته که گاهي منجر به ايجاد توقعات بي جا شده و يا گاهي حقوق شهروندي ضايع مي شود.



وي مساله حجاب و عفاف را مساله اي مهم و اساسي عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حجاب مردم شهرستان بن نه تنها در استان بلکه در کل کشور نمونه بوده و بايد در حفظ آن تلاش و برنامه ريزي کنيم.



اکبريان گفت: مساله عفاف نه تنها کمتر از حجاب نبوده بلکه گاهي از مساله حجاب نيز مهم تر شده و مسئولين ما در ادارات بايد نسبت به عفاف کارمندان خود بيشتر توجه داشته باشند.



فرماندار بن اخلاق مداري، مسئوليت پذيري،قانون مداري و انتقاد پذيري را چهار اصل مهم در حقوق شهروندي دانست وگفت: مسئولين ادارات ما بايد در جهت اجراي اين چهار اصل تلاش کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20148

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20148/اخلاق-مداري-مسئوليت-پذيري-قانون-انتقاد-چهار-اصل-مهم-حقوق-شهروندي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir