۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۲۹۳۳۸
به مناسبت 14تير روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها؛

مهمترين موانع توسعه روستاها و مشکلات دهياران در ديدار با استاندار مطرح شد

به مناسبت 14تير ماه روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها نشست صميمانه دهياران استان چهارمحال و بختياري در مجتمع پذيرايي لاله شهرکرد برگزار شد.
مهمترين موانع توسعه روستاها و مشکلات دهياران در ديدار با استاندار مطرح شد
گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار مجتمع لاله شهرکرد صبح دوشنبه ميزبان همايش دهياران استان چهارمحال و بختياري باحضور استاندار استان و جمعي از مديران کل دستگاه‌هاي دولتي بود.

اين همايش با ارائه گزارش عملکرد برخي از دهياران و همچنين طرح مسائل و مشکلات آنان آغاز شد و نمايندگان دهياران شهرستان‌هاي ۹گانه استان چهارمحال و بختياري اهم کارکردها، مشکلات و خواسته‌هاي دهياران شهرستان خود را به اطلاع استاندار چهارمحال و بختياري رساندند.

عدم امنيت شغلي دهياران، عدم تعامل برخي از ادارات و دستگاه‌هاي دولتي با دهياري‌ها، تبديل نهاد دهياري از ارگان مردم‌نهاد به يک دستگاه اجرايي، کمبود نيروي انساني در دهياري‌ها، حقوق پايين دهياران، تجديد نظر در ميزان تخصيص‌يافته به دهياري‌ها اهم مسائلي بود که در سخنان نمايندگان دهياران مکرر بيان شد.

نمايندگان دهياران در گزارشات خود نيز به برخي از عملکردها اشاره و نقش حمايتي استانداري و دفتر امور روستايي استانداري را حائز اهميت و بسيار تاثيرگذار عنوان نمودند.

در گزارشات دهياران که در حضور استاندار استان چهارمحال و بختياري ارائه شد بر حمايت‌ها و پيگيري‌هاي استاندار در خصوص آسفالت بسياري از معابر و خيابان‌ها و کوچه‌هاي روستاهاي استان چهارمحال و بختياري تاکيد شد و در اين برنامه دهياران رضايت خود از استاندار و مجموعه استانداري را اعلام نمودند.

نمايندگان دهياران به صورت خاص نيز برخي از مطالبات شهرستان خود و مجموعه تحت نمايندگيشان را جهت اطلاع استاندار بيان نمودند.

در اين جلسه رياحي نماينده دهياران شهرستان سامان خواستار توجه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان به موضوع مهم گردشگري در حاشيه رودخانه زاينده رود و ساماندهي اين محل و رفع مشکلات اهالي روستاهاي اين شهرستان شد.

نماينده دهياران شهرستان بن نيز در سخنان خود خواستار حل مرز مشترک منظقه شيدا با شهرستان چادگان استان اصفهان شد.

"سواري" نماينده دهياران شهرستان کيار نيز خواستار توجه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به اماکن قديمي اين شهرستان همچون قلعه شلمزار، قلعه دزک، پل خراجي و ...گرديد و از استاندار خواست در روند اجراي چهارخطه ايذه شهرکرد سرعت بيشتري اعمال گردد.

نتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۸:۰۱

1 Jan 2020