۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۰۲۴۸

استقلالی ها و پرسپولیسی ها، در بازار نقل و انتقالات چه خبر؟

هافبک تیم استقلال قید سفر به قطر را زد و در استقلال ماندنی شد، در حالی که شاكري هم مشتري پيدا كرد، طرح دایی برای معاوضه غريبي با ساموئل، بي‌سرانجام ماند.

خبر بسیار خوش نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها
به گزارش جهانبین به نقل از افکارنیوز، آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال که با پیشنهاد مالی خوب از یک باشگاه قطری رو به رو شده بود در نهایت قید سفر به این کشور را زد و در استقلال ماندنی شد.

تیموریان که اتفاقا به خاطر دریافت نکردن مطالباتش قصد ترک استقلال را داشت پس از مشورت با کی روش تصمیم گرفت در ایران و استقلال به فوتبالش ادامه دهد.

کی روش در پیشنهادش به تیموریان اعلام کرده که امسال سال جام جهانی است و بهتر است در تیم های قطری حضور پیدا نکند و بیشتر در چشم باشد تا بتواند بعد از جام جهانی تصمیمی خوب برای آینده اش بگیرد.

 
پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات چه خبر؟
در اردوگاه پرسپولیس هم، ليستي كه در نقل و انتقالات تابستاني به زحمت پر شده بود، حالا رسيده به مرحله ريزش. يكسري‌ها بايد بروند تا دور و بر علي دايي خلوت‌ شود و خودش آسوده خاطر.

تا اينجاي كار، فقط غلامرضا رضايي رفته و براي نيمه دوم فصل، فولاد را انتخاب كرده است. هر چند كه باشگاه هنوز رضايتنامه‌اش را صادر نكرده.

ديگر جدايي‌طلب‌ها هم ميلاد غريبي و هادي نوروزي و محمدرضا خانزاده و رضا محمدي هستند كه فعلا روزهايشان را در بلاتكليفي مي‌گذرانند. بلاتكليفند چون باشگاه نمي‌خواهدشان و حاضر هم نيست آنها را به بالانشين‌ها بسپرد و يا حتي رضايتنامه قطعي‌شان را صادر كند.

اين چند بازيكن را پرسپوليس نگه داشته براي معاوضه با بازيكناني كه از اول فصل دنبال‌شان بود و نتوانست آنها را به چنگ بياورد. بازيكناني همچون محسن مسلمان، رضا نوروزي و قاسم حدادي‌فر كه اين آخري اصلا به مذاكره هم نرسيد!

حالا بحث اصلي بر سر مسلمان است كه پرسپوليسي شدنش چندين بار به بن‌بست خورد و هر بار، مذاكره‌ها از سر گرفته شد. الان هم خود اين بازيكن سه پيشنهاد ديگرش را به رخ كشيده و از نامشخص بودن وضعيتش گفته. به گونه‌اي كه شايعه‌ها منتفي شدن حضور او در پرسپوليس را حكايت كرده‌اند.

هر چند كه به نظر مي‌رسد آن كه پا پس كشيده، پرسپوليس است، نه محسن مسلمان. گويا در جريان مذاكره مديران دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن و زماني كه بحث معاوضه احتمالي هادي نوروزي و محسن مسلمان به ميان مي‌آيد، رويانيان با علي دايي تماس گرفته و آقاي سرمربي هم گفته كه اگر قرار بر انتخاب باشد، حفظ نوروزي را ترجيح مي‌دهد.

اتفاقي كه عصبانيت مديرعامل ذوب‌آهن را هم باعث شده و قرمزپوش شدن مسلمان را هم مسكوت گذاشته است. با اين همه اما نمي‌توان گفت كه حضور اين بازيكن در پرسپوليس به كلي منتفي شده و همچنان بايد منتظر ماند.

البته حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، از توافق با مسلمان در آخرين مذاكره‌ها خبر داده و مي‌گويد: «مذاكرات بسيار خوبي در چند مرحله براي انتقال محسن مسلمان به پرسپوليس انجام شد و بر اساس آخرين توافق‌ها، اين بازيكن روز يكشنبه پرسپوليسي‌ خواهد شد.»

اين در حالي است كه مسلمان پيشنهاد استقلال را هم در دست دارد و شايعه‌هاي ديگري از آبي‌پوش شدن او خبر داده‌اند. از سويي ديگر، هادي نوروزي هم كه هفته پيش با پرسپوليسي‌ها خداحافظي كرده بود، ماندنش هنوز محتمل است.

البته باشگاه درخواستش براي جذب رضا نوروزي را به باشگاه نفت فرستاده و «نه» را هم از آنها شنيده. هر چند كه پرسپوليس پا پس نكشيده و همچنان خواهان معاوضه هادي نوروزي‌ با رضا نوروزي است.

در اين‌باره رويانيان مي‌گويد: «من با مديرعامل نفت صحبت كرده‌ام و قطعا با اين باشگاه مبادله بازيكن خواهيم داشت اما فعلا اسمي از اين بازيكنان نمي‌برم. با ذوب‌آهن هم توافق‌هاي خوبي داشته‌ايم كه همين امروز و فردا آنها را نهايي خواهيم كرد.»

خبر ديگر از پرسپوليس اينكه رضا محمدي شخصا با سورينت و نفت وارد مذاكره شده و قطعا مي‌رود. درست مثل ماركو سپانوويچ كه اگر چه پيشنهادي از ليگ برتر ندارد اما رضايتنامه‌اش را طلب كرده و همين روزهاست كه قراردادش با پرسپوليس فسخ شود.

همچنين باشگاه استقلال صنعتي خوزستان در نامه‌اي موافقت با آبي‌پوش شدن ميلاد غريبي و يونس شاكري را از پرسپوليس خواسته كه باشگاه هنوز پاسخي به اين درخواست نداده است.

مهم‌ترين مذاكره را اما باشگاه با استقلالي‌ها انجام داد. مذاكره‌اي براي معاوضه غريبي و ساموئل كه بي نتيجه به آخر رسيد. پرسپوليس و استقلال براي انتقال ميلاد غريبي به مذاكره نشسته بودند كه علي دايي شرط كرد تنها در صورت در اختيار گرفتن ساموئل حاضر است غريبي را به استقلال بدهد. سرمربي استقلال اما اين درخواست را رد كرد تا مهم‌ترين معاوضه نيم فصل هم عقيم بماند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۳:۲۳

27 Dec 2019